احزاب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین برای نفوذ و سهم خواهی در کابینه روحانی برنامه ریزی می کند و در این راستا اقداماتی را انجام داده است. به گزارش پیارم، تندروهای جبهه مشارکت تلاش خود را برای مهره چینی در کابینه دکتر روحانی آغاز کرده‌اند؛ پس از پیروزی حسن روحانی که برای جبهه مشارکت غیر منتظره بود ...

احزاب منحله مشارکت و سازمان مجاهدین برای نفوذ و سهم خواهی در کابینه روحانی برنامه ریزی می کند و در این راستا اقداماتی را انجام داده است.

به گزارش پیارم، تندروهای جبهه مشارکت تلاش خود را برای مهره چینی در کابینه دکتر روحانی آغاز کرده‌اند؛ پس از پیروزی حسن روحانی که برای جبهه مشارکت غیر منتظره بود آنها در جلسات خود از ضرورت مدیریت سریع اوضاع برای بازسازی تشکیلات سخن به میان  آورده‌اند در حالیکه عناصر اصلی جبهه منحله مشارکت و سازمان منحله مجاهدین انقلاب؛ حسن روحانی را نیروی هاشمی تلقی کرده و کل روند گزینش روحانی بجای عارف را تله هاشمی می‌دانند.

اکنون پس از پیروزی روحانی عناصر جبهه منحله مشارکت و سازمان منحله مجاهدین تلاش دارند با قرار دادن عارف در جایگاه معاون اولی روند چینش نیرو در استانداری‌ها و وزارتخانه ها راتحت کنترل بگیرند.

مشارکتی‌ها مدعی هستند که رای روحانی شامل محرومیت آنها از جلب رای بوده و روحانی باید سهم آنها را در بالاترین سطح بدهد؛ معاون اولی، معاونت اجرایی وزارت ارشاد، وزارتحانه های آموزشی نظیر آموزش و پرورش، علوم و بهداشت در زمره اهداف استراتژیک آنهاست.

در این نشست ها تلاش برای برای در دست گرفتن استانداری‌ها جهت احیا و چینش نبروهای هوادار در فرماناری به عنوان هدف مهم تلقی شده است.

بر اساس اطلاع بدست آمده چهره های تندرو از ممانعت خاتمی برای اعمال فشار به روحانی خرسند نیستند ومی کوشند پروژه معاون اولی عارف را از طریق بعضی نشریات هوادار و نیز پروژه فضا سازی به عنوان یک مطالبه جدی از روحانی وانمود کرده و اولین چالش ها را در برابر او ایجاد کنند.

لازم به ذکر است آنها توانسته اند در تیم” ارزیابی افراد برای مناصب” حسن روحانی رسوخ کرده و افراد مورد نظر را تقویت و نیروهای جناح رقیب را تضعیف کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5192

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.