رئیس ستاد مشترک اقوام ایرانی و فعال اصلاح‌طلب گفت: از اینکه می‌بینم سربازان گمنام امام زمان(عج) برای حفظ امنیت همه شهروندان ایرانی فارغ از گرایش‌های سیاسی‌شان، احساس وظیفه می‌کنند، بسیار شگفت‌زده شدم.   به گزارش پیارم به نقل از محمد محمدرضایی از چهره‌های اصلاح‌طلب و رئیس ستاد مشترک اقوام ایرانی در گفت‌وگو ، گفت: امروز ...

رئیس ستاد مشترک اقوام ایرانی و فعال اصلاح‌طلب گفت: از اینکه می‌بینم سربازان گمنام امام زمان(عج) برای حفظ امنیت همه شهروندان ایرانی فارغ از گرایش‌های سیاسی‌شان، احساس وظیفه می‌کنند، بسیار شگفت‌زده شدم.

خبرگزاری فارس: سربازان گمنام برای حفظ امنیت همه شهروندان ایرانی احساس وظیفه می‌کنند

 

به گزارش پیارم به نقل از محمد محمدرضایی از چهره‌های اصلاح‌طلب و رئیس ستاد مشترک اقوام ایرانی در گفت‌وگو ، گفت: امروز روز سربازان گمنام امام زمان(عج) است و ما اگر امروز را روز آرامش و امنیت خود تلقی می‌کنیم، به خاطر فعالیت‌ها و رشادت‌های این سربازان گمنام است و اگر این رشادت‌ها نبود، امنیت کنونی را نداشتیم.

وی افزود: امنیت پایدار سنگ‌بنای توسعه هر جامعه‌ای است و امنیت پایداری که امروز در کشور ایران که متشکل از اقوام، اقلیم‌ها و مذاهب گوناگون است مرهون موفقیت نهادهای امنیتی کشور است و اهمیت امنیت از آب و نان کمتر نیست.

محمدرضایی خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) علاوه بر تأمین امنیت داخلی با اشراف اطلاعاتی بر سرویس‌های بیگانه و بخصوص سرویس‌های اطلاعاتی غربی و رژیم صهیونیستی توانسته‌اند توطئه‌هایی که علیه نظام جمهوری اسلامی طراحی می شود را در نطفه خنثی کنند.

وی در ادامه گفت: من سفرهای خارجی شخصی زیادی دارم و از اینکه می‌بینم این سربازان گمنام برای حفظ امنیت همه شهروندان ایرانی فارغ از گرایش‌های سیاسی‌شان، احساس وظیفه می‌کنند، بسیار شگفت‌زده شدم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5186

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.