رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی با اشاره به موج عظیم خوشحالی مردم در خیابان‌های شهر پس از انتخاب وی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب گفت: خوشحالی در خیابان‌ها تنها اثر کوچکی از انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی بود، خوشحالی اصلی در دلهای مردم است که نتیجه آن در آینده محقق خواهد شد. ...
رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی با اشاره به موج عظیم خوشحالی مردم در خیابان‌های شهر پس از انتخاب وی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب گفت: خوشحالی در خیابان‌ها تنها اثر کوچکی از انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی بود، خوشحالی اصلی در دلهای مردم است که نتیجه آن در آینده محقق خواهد شد.

به گزارش پیارم به نقل از خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدرضا نعمت‌زاده رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی عصر امروز(دوشنبه) در همایش تقدیر از عارف و حمایت از حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی اظهار داشت: برخی از دوستان بنده را از همراهی و حمایت از حجت‌الاسلام روحانی برحذر می‌داشتند و همواره می‌گفتند که چه کسی دیگر به روحانی رای می‌دهد؟ چرا وقتت را تلف می‌کنی؟ 

وی در ادامه افزود: بنده همواره گفته‌ام که این انقلاب برای همه ماست و همه ما در برابر آن مسئولیم، هشت سال گذشته هشت سال تلخی بوده که کشور را به سمت سقوط سوق داد لذا باید مسیر حرکت را تغییر دهیم .

نعمت‌زاده تصریح کرد: بنده بین همه کاندیداها کسی را ذیصلاح‌تر از حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی ندیدم، البته این حرف به این منظور نیست که بقیه اصلح نبودند اما وی گزینه مناسبتری نسبت به بقیه بود. 

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب ملت می‌تواند در این شرایط بسیار سخت با کمک مردم کشور را نجات دهد، اظهار داشت: به حمدالله و با همه تلاشهایی که شد و با رای بسیار مناسبی که ملت عزیزمان به حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی دادند ، گزینه مناسب انتخاب شد. 

نعمت‌زاده تصریح کرد: روحانی بیش از ۵۰ درصد از آرا را از آن خود کرده و موفق شد در دور اول به پیروزی برسد.

وی در ادامه افزود: شهرام ناظری یکی از هنرمندان به‌نام کشور که در مراسم تجلیل از اعضای ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف حضور داشت، همواره بر این مهم که “در ۳۰ سال گذشته در هیچ مراسمی با شاخصه سیاسی شرکت نکردم اما در حال حاضر احساس می‌کنم که این حرکت لبخند را به لبان مردم می‌آورد و در این مراسم شرکت کردم” تاکید داشت. 

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی اظهار داشت: خوشحالی‌ای که در خیابان‌ها مشاهده کردیم، اثر کوچکی از این انتخاب مردم بود اما خوشحالی واقعی در دلها نهفته است که اثرات آن را در آینده خواهیم دید. 

نعمت‌زاده همچنین محمدرضا عارف را مردی بزرگ تلقی کرده و اظهار داشت: از خودگذشتگی عارف موجب شد که طیف اصلاح‌طلب و میانه‌رو یکی شوند و در نتیجه رای ۵۰ درصدی از آن حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی شد. 

وی با بیان اینکه باید بتوانیم با یکدیگر همراه و همقدم باشیم، اظهار امیدواری کرد که این همراهی در آینده نیز ادامه دار باشد. 

نعمت‌زاده تصریح کرد: جا دارد از کسانی که انقلاب را به نقطه کنونی رسانده‌اند همچون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تشکر کنیم. 

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی در پایان خاطرنشان کرد: پیش از انصراف عارف با تعدادی از دوستان خدمت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رسیدیم که وی تاکید کرد که” پس از انصراف عارف حتما حمایت خود را از حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهور اعلام خواهم کرد”

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5179

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.