امام جمعه کنگان گفت: وظیفه ما در دوران غیبت این است که از منتظران واقعی باشیم و باید همواره چهره منتظر واقعی را داشته باشیم.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی ظهر امروز در جشن ویژه نیمه شعبان در بندر کنگان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ...

امام جمعه کنگان گفت: وظیفه ما در دوران غیبت این است که از منتظران واقعی باشیم و باید همواره چهره منتظر واقعی را داشته باشیم.

خبرگزاری فارس: در دوران غیبت از منتظران واقعی باشیم

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمود محمودی ظهر امروز در جشن ویژه نیمه شعبان در بندر کنگان اظهار داشت: اسلام کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان است و عمل به دستورات اسلام و قرآن موجبات موفقیت انسان در دنیا و آخرت می‌شود.

وی افزود: امروز دشمنان به دنبال زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات هستند و باید با برنامه‌های باکیفیت فرهنگی در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

امام جمعه کنگان خاطرنشان کرد: نیمه شعبان یک روز بزرگ و مهم در تاریخ اسلام است و میلاد امام زمان(عج) در واقع رخدادی عظیم است که باید نسبت به بزرگداشت آن اهتمام ورزیم.

محمودی با اشاره به اهمیت مهدویت تصریح کرد: از نگاه ما مهدویت، موعود همه امم است و به عبارتی همه ملت‌ها و فرقه‌ها در انتظار یک منجی و یک موعود هستند که از نظر ما آن موعود حضرت مهدی(عج) است.

وی با اشاره به وظایف شیعیان در دوران غیبت گفت: وظیفه ما در دوران غیبت این است که از منتظران واقعی باشیم و باید همواره چهره منتظر واقعی را داشته باشیم.

امام جمعه کنگان افزود: بدون تردید منتظر واقعی کسی است که وظیفه شناس باشد و به وظیفه‌اش در دوران غیبت عمل کند.

در این آیین برنامه‌های متنوعی در بزرگداشت نیمه شعبان با حضور اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5174

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.