هم‌زمان با اعیاد پر برکت شعبانیه و ایام ولادت حضرت مهدی(عج) مراسم ولادت و جشن نیمه شعبان در کرمانشاه برگزار شد.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هم‌زمان با اعیاد پربرکت شعبانیه و ایام ولادت حضرت مهدی(عج) مراسم ولادت و جشن نیمه شعبان با حضور آیت‌الله میبدی از علمای برجسته کرمانشاه ...

هم‌زمان با اعیاد پر برکت شعبانیه و ایام ولادت حضرت مهدی(عج) مراسم ولادت و جشن نیمه شعبان در کرمانشاه برگزار شد.

خبرگزاری فارس: جشن میلاد قائم آل محمد(عج) در کرمانشاه برگزار شد+تصاویر

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هم‌زمان با اعیاد پربرکت شعبانیه و ایام ولادت حضرت مهدی(عج) مراسم ولادت و جشن نیمه شعبان با حضور آیت‌الله میبدی از علمای برجسته کرمانشاه برگزار شد و مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) به مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی پرداختند.

در این جشن بزرگ که هم‌زمان با فرا رسیدن پانزدهم شعبان‌المعظم در مسجد میبدی شهر کرمانشاه برگزار شد، سادات عظیم‌الشان کرمانشاهی حضور داشتند و حاج ناصر برکی پیرغلام اهل بیت(ع) مدیحه‌سرایی کرد.

برکی در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه گفت: حقیقتا میلاد امام زمان(عج) یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای مهم در طول تاریخ است که باید همه ساله با گرامیداشت این ایام مقدس، مقدمات لازم برای ظهور ایشان را فراهم کنیم.

این ذاکر پیشکسوت اهل‌بیت با اشاره به تلاش مضاعف و فراوان و نقش بزرگان برای حضور فعال جوانان در هیئت‌های مذهبی و مراسم‌های معنوی به‌ویژه در کرمانشاه، گفت: نسل جوان و نوجوان ما تنها از صراط اهل‌بیت(ع) به سعادت اخروی و دنیوی خواهند رسید.

وی ادامه داد: امروزه شاهد هستیم مستکبران عالم قصد مقابله با حضرت مهدی(عج) را دارند و عده‌ای دیگر نیز با وارد کردن شبهات غیرمنطقی و نادرست، قصد تضعیف مسئله مهدویت را دارند.

برکی افزود: وظیفه متخصصان مسائل دینی است که با بررسی ابعاد مختلف شبهات، به اطلاع‌رسانی صحیح و بیان احکام دین و همچنین مقابله با استبداد غرب بپردازند.

به گفته وی، همه مومنان جهان وظیفه دارند با اعمال صحیح، انجام واجبات و مستحبات دینی و دوری از معصیت و گناه مقدمات ظهور هر چه نزدیک‌تر حضرت مهدی(عج) را فراهم آورند.

این پیرغلام در پایان گفت: استان کرمانشاه از گذشته مهد تربیت و حضور بزرگان و علمای تشیع بوده و علمای صاحب نامی در این شهر فعالیت داشته‌اند که نقش مهم و کلیدی در گسترش فرهنگ مهدویت‌شناسی در کشور دارند.

 

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5173

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.