چهار قاچاقچی مواد مخدر بنا بر احکام دادگاه‌های انقلاب اسلامی در شهرکرد صبح امروز پنج شنبه ۳۰ خرداد به دار مجازات آویخته شدند. به گزارش  پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا،احکام اعدام یک زن و سه مرد قاچاقچی مواد مخدر که در دادگاه انقلاب اسلامی صادر شده بود، بعد از تأیید در دادستانی کل ...

چهار قاچاقچی مواد مخدر بنا بر احکام دادگاه‌های انقلاب اسلامی در شهرکرد صبح امروز پنج شنبه ۳۰ خرداد به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش  پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی دانا،احکام اعدام یک زن و سه مرد قاچاقچی مواد مخدر که در دادگاه انقلاب اسلامی صادر شده بود، بعد از تأیید در دادستانی کل کشور حین طلوع آفتاب امروز در مهدیه و زندان شهرکرد به مرحله اجرا درآمد.

این افراد به جرم حمل و نگهداری هروئین با طلوع آفتاب امروز به مجازات عمل خود رسیدند. یکی از مجرمین در ورودی مهدیه بلوار رهبر نزدیک به محل سکونت خود و سه مجرم دیگر در زندان شهرکرد به دار آویخته شدند.
به گفته دادستان شهرکرد یک زن و شوهر به جرم حمل و نگهداری و دو مرد دیگر به جرم مصرف ۱۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر اعم از حشیش و تریاک در ملاء عام به دار مجازات آویخته شدند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5171

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.