رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۷۸ توزیع‌کننده مواد مخدر و معتاد در طرح مشترک پلیس پیشگیری و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در سطح شهر تهران خبر داد. به گزارش پیارم به نقل از دانا سرهنگ محسن خانچرلی، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، ضمن اشاره به اجرای طرح مشترک پلیس پیشگیری و ...

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۷۸ توزیع‌کننده مواد مخدر و معتاد در طرح مشترک پلیس پیشگیری و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش پیارم به نقل از دانا سرهنگ محسن خانچرلی، رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، ضمن اشاره به اجرای طرح مشترک پلیس پیشگیری و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ برای برخورد با توزیع‌کنندگان مواد مخدر و معتادان در سطح شهر تهران، اظهار داشت: در اجرای تدابیر رییس پلیس پایتخت و بنابر درخواست شهروندان در خصوص برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و همچنین معتادان ولگرد و بی‌خانمان، تیمهای عملیاتی پلیس پیشگیری و پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اقدام به اجرای این طرح در قالب طرح امنیت محله‌محور کردند.

وی افزود: طرح مذکور بنابر هماهنگی‌های انجام شده از شب گذشته در تمام نقاط شهر تهران به اجرا درآمد که طی آن همه مأموران مبارزه با مواد مخدر کلانتری‌های و پایگاه‌های مبارزه با مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اقدام به بازداشت، دستگیری و جمع‌آوری توزیع‌کنندگان مواد مخدر و معتادان بی‌خانمان در محله‌های مختلف شهر تهران کردند.

خانچرلی ادامه داد: این طرح تا نیمه شب گذشته ادامه داشت که در نتیجه ۷۸ توزیع کننده و معتاد بازداشت و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از قبیل تریاک، حشیش، شیره تریاک، شیشه، کراک، هروئین، گراس، سوخته تریاک و مرفین کشف و ضبط شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5169

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.