در ادامه سیر نزولی طلا و ارز در بازار داخلی هم اکنون دلار با قیمت ۲۹۰۰ تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۹۵ هزار تومان مورد مبادله قرار می گیرد. به گزارش ، از ابتدای هفته گذشته هر قطعه سکه طرح جدید با افت قابل توجهی همراه شد، به طوری که نزدیک به ...

در ادامه سیر نزولی طلا و ارز در بازار داخلی هم اکنون دلار با قیمت ۲۹۰۰ تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با قیمت ۹۵ هزار تومان مورد مبادله قرار می گیرد.

به گزارش ، از ابتدای هفته گذشته هر قطعه سکه طرح جدید با افت قابل توجهی همراه شد، به طوری که نزدیک به ۲۰۰ هزار تومان کاهش را نشان می‌دهد.  در این بین کاهش ارزش هر اونس طلا در بازارهای جهانی، امیدواری‌ به کاهش‌ تحریم‌ها و به تبع آن کاهش تنش‌های بین‌المللی، امیدواری‌ها نسبت به آینده را بیشتر کرده است،بنابراین انتظارات روانی ایجاد شده موجب تغییرات اساسی در جهت‌گیری قیمت‌ها شد تا جایی که هر قطعه سکه امامی(۲۰۰ هزار تومان) و دلار (۶۰۰ تومان) کاهش قیمت پیدا کرد.

هم اکنون دلار در بازار آزاد و در خیابان فردوسی تهران با ارزش ۲۹۵۰ تومان به مردم فروخته و با ارزش ۲۹۰۰ تومان از آنها خریداری می شود.

این درحالی است که صبح امروز دلار در همین خیابان با قیمت ۳۰۰۰ تومان فروخته می شد. دلالان بازار ارز می گویند حجم فروشندگان ارز به ویژه دلار نسبت به روزهای گذشته افزایش یافته است؛ “دلارهای خانگی وارد بازار شدند” عبارتی است که تقریبا از دهان تمام دلال‌ها و فعالان بازار ارز این روزها بیرون می آید.یکی از این دلال‌های خیابان فردوسی می گوید: قیمت ارز در روزهای بعد هم ریزش خواهد داشت و به همین دلیل مردم ترجیح می‌دهد دلارهایشان را بفروشند به جای اینکه در منزل نگه داری کنند.وی اضافه می‌کند که تقریبا اکثر صرافی‌ها امروز از خرید دلار امتناع کرده و بیشتر مایل به فروش دلار هستند.

در این شرایط انگیزه سرمایه‌گذاری در بازار ارز، طلا و سکه کاهش یافته، زیرا به طور مرتب قیمت‌ها در حال کاهش است، روند قیمت ارز و سکه در بازار به دلیل کاهش تقاضا نزولی خواهد شد.

همچنین قیمت هر اونس طلا با توجه تعطیلی بورس‌ جهانی ۱۲۹۹٫۶۰ دلار و نرخ دلار در بازار تهران در حال حاضر به کمتر از ۳ هزار تومان رسیده و هم اکنون ۲۹۵۰ تومان نرخ ‌گذاری شده است که نسبت به روز گذشته ۲۷۰ تومان کاهش یافته است.

ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه؛ اونس جهانی طلا ۱۲۹۹ دلار، هر مثقال طلا ۴۱۴ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۵ هزار تومان، سکه طرح قدیم یک میلیون تومان، طرح جدید یک میلیون و ۴۳ هزار تومان، نیم سکه ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳۵۳ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲۴۵ هزار تومان.

ساعت ۱۴:۴۲ دقیقه؛ اونس جهانی طلا ۱۲۹۹ دلار، هر مثقال طلا ۴۳۵ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱۰۰ هزار تومان، سکه طرح قدیم یک میلیون و ۵۰ هزار تومان، طرح جدید یک میلیون و ۹۷ هزار تومان، نیم سکه ۵۷۰ هزار تومان، ربع سکه ۳۵۸ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲۴۷ هزار تومان.

درساعات و لحظه های مختلف قیمت های متفاوتی از سکه وارز ارئه میشود به طوری که در ساعت۱۶:۲۲ سکه های طرح جدید وقدیم به ترتیب  ۱۰۸۰۰۰۰  و۱۱۲۵۰۰۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.در همین ساعت نیم وربع سکه به ترتیب ۵۶۵۰۰۰ و۳۵۵۰۰۰ تومان معامله شده است. این درحالی است هر گرم طلای ۱۸ عیار بین ۹۶ تا یکصد هزار تومان در متغیر است .همچنین قیمت هر دلار بین ۲۹۵۰ تا ۳۰۰۰تومان در ساعات پایانی امروز بازار در متغیر بوده است اما به طور کلی قیمت ها سیر نزولی  طی می کند

جدول آخرین قیمت ها تا به این لحظه:

جدول قیمت فلزات گرانبها در روز 2 تیر 92

قیمت سکه در روز 2 تیر 92نرخ ارز در روز 2 تیر 92

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5168

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.