منتخب چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: میز شورا مقدس‌تر از آن است که وارد مناسبات سیاسی، قومی، عشیره‌ای و قبیله‌ای شود، زیرا کار شورا جدای از مناقشات سیاسی است. به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز سالاری منتخب چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس صبح امروز در جمع مسئولان ...

منتخب چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: میز شورا مقدس‌تر از آن است که وارد مناسبات سیاسی، قومی، عشیره‌ای و قبیله‌ای شود، زیرا کار شورا جدای از مناقشات سیاسی است.

به گزارش  پیارم به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز سالاری منتخب چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس صبح امروز در جمع مسئولان ستادهای انتخاباتی خود گفت: میز شورا مقدس تر از آن است که وارد مناسبات سیاسی، قومی، عشیره ای و قبیله‌ای شود زیرا کار شورا جدای از مناقشات سیاسی است.

وی افزود: شوراها در واقع نماد مشارکت مردم و مشاورینی امین برای مسئولان استانی و کشوری در راستای رفع مشکلات و معضلات منطقه‌ای و ملی هستند.

منتخب چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه با اشاره به آیه شریفی (و امرهم شوری بینهم) گفت: خداوند در این آیه ما را به مشورت با یکدیگر دعوت کرده است، زیرا در مشورت نفع است و کسی ضرر نخواهد دید، بنده نیز با استناد به این آیه شریفه از دیدگاه‌های سایر کاندیداها و اعضای شورای شهر به ویژه نخبگان استفاده خواهم نمود.

وی با اشاره به منشور اخلاقی تدوین شده برای کار ستادهای انتخاباتی خود ابراز داشت: در تمام طول انتخابات خودمان را موظف به رعایت اخلاق اسلامی نموده‌ایم، به طوری که بنده هیچ گاه نگفتم که به من رای دهید، بلکه همیشه حرف من این بوده که به تیمی رای دهید که بتواند آیه شریفی بالا را تحقق بخشد.

سالاری تاکید کرد: باید اصولی از قانون اساسی که در بخش شوراها است و عملیاتی نشده است را به کمک شوراهای استان‌ها و مجلس شورای اسلامی عملیاتی کنیم و در این راه باید از افراد صاحبنظر و نخبگان استفاده نماییم.

وی ادامه داد: رابطین محلات، در ستاد به عنوان مشاورین امین و بازوی ما در محلات و ناظران ما بر اعمال شهرداران نواحی می‌توانند فعالیت موثری داشته باشند.

این منتخب چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس استفاده از روش‌های علمی را در اداره شهر بندرعباس یکی از اهداف و برنامه‌های خود اعلام کرد و گفت: هرمزگان به لحاظ وجود نیروهای کارآمد و نخبه از پتانسیل خوبی برخوردار است به طوریکه به عنوان ششمین استانی است که دفتر نخبگان در آن افتتاح شده و ما باید در اداره شهر و بهسازی فضای شهری از نیروی فکر و خرد این افراد استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از مشکلات مردم ما در حال حاضر عدم پرسشگری آنها به طور اعم و وکلای آنها در شورای شهر به طور اخص در زمینه احقاق حقوقشان است که یکی از اهداف و برنامه‌های ما در این دور شورا، احقاق حقوق شهروندان از مسئولان است.

سالاری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همه کاندیداهای شرکت‌کننده در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: بندرعباس شهر مادر و ایران کوچک است، زیرا در آن از همه اقوام گروه‌ها و فرق زندگی می‌کنند و در سایه همدلی این عزیزان می‌توان مشکلات را برطرف کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5156

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.