مسئول حوزه نمایندگی سپاه حاجی آباد گفت: یکی از مهمترین خصوصیت حضرت مهدی (عج) بر پا یی حکومت عدل الهی در جهان است . به گزارش پیارم, حجت الاسلام  قنبری ,ضمن تبریک میلاد سراسر نور امام زمان(عج ) را به همه شیعیان و مقام معظم رهبری افزود: آقا امام زمان (عج) حجت خداوند بر روی ...

مسئول حوزه نمایندگی سپاه حاجی آباد گفت: یکی از مهمترین خصوصیت حضرت مهدی (عج) بر پا یی حکومت عدل الهی در جهان است .


به گزارش پیارم, حجت الاسلام  قنبری ,ضمن تبریک میلاد سراسر نور امام زمان(عج ) را به همه شیعیان و مقام معظم رهبری افزود: آقا امام زمان (عج) حجت خداوند بر روی زمین هستند و دلیل غیبت ایشان هم همین است ایشان مثل یک خورشید پشت ابر هستند و همیشه وجود داشته و ما هر چه که داریم به خاطر وجود نازین آقا امام زمان است.

قنبری در ادامه تاکید کرد: برنامه هایی که تدارک دیده می شود برای میلاد امام زمان (عج) باید در خور و شان ایشان باشد گاهی مواقع دیده شده که در مجالس و مراسمات میلاد ائمه از آهنگ های غیر مجاز استفاده می شود.

وی ادامه داد:  مراسمات باید با محوریت دینی برگزار شود زیرا دشمنان نظام جمهوری اسلامی میدانند که آن چیزی که مردم ایران را سر پا نگاه داشته است انتظار ظهور آقا امام زمان است و جمهوری اسلامی با همین باورها واکسینه شده است و آنها می خواهند این باورها را از ما بگیرند.

وی افزود: توصیه من به مسئولین و مردم این است که برنامه های جشن میلاد را طوری برگزار کنند که دشمنان سوء استفاده نکنند جشن میلاد یک نوع مقابله با نقشه های  ضد اسلامی استکبار است.

قنبری در ادامه بیان داشت: در مراسم جشن میلاد مسائل دینی و مذهبی و زندگی نامه امام زمان مطرح شود  و جوانان را نسبت به شبهه هایی که وهابیت بیان می کنند آگاه کنند.

 

و در پایان توصیه من به جوانان این است که با شرکت در جشن میلاد امام زمان (عج) خودشان را نسبت به توطئه های دشمنان بیمه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5141

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.