« به احتمال زیاد از آقای ولایتی برای تصدی پست وزارت امور خارجه دعوت خواهد شد و همچنین به احتمال زیاد از محمد باقر قالیباف و محسن رضایی نیز برای حضور درکابینه آقای روحانی دعوت خواهد شد،» جام بین الملل: “کریستین امانپور” مجری مشهور شبکه سی ان ان، در تماس تلفنی با صادق زیبا کلام، ...
« به احتمال زیاد از آقای ولایتی برای تصدی پست وزارت امور خارجه دعوت خواهد شد و همچنین به احتمال زیاد از محمد باقر قالیباف و محسن رضایی نیز برای حضور درکابینه آقای روحانی دعوت خواهد شد،»

جام بین الملل: “کریستین امانپور” مجری مشهور شبکه سی ان ان، در تماس تلفنی با صادق زیبا کلام، نظرات وی را درباره اولین کنفرانس خبری آقای حسن روحانی بعد از پیروزی در انتخابات و همچنین پیامی که این کنفرانس برای جهان داشت جویا شد.

 

صادق زیبا کلام در پاسخ به این سوال که آقای روحانی در این کنفرانس چه پیامی برای جهان داشت گفت: «آقای روحانی پیام ساده و واضحی را به جهان دادند و آن اینکه  در ایران انتخابات واقعی می باشد و انشا الله جهانیان شاهد سیاست خارجه جدیدی از سوی ایران خواهند بود.

 

 

زیبا کلام در پاسخ امانپور که او وی پرسید “آیا آقای روحانی یک اصلاح طلب واقعی است؟” گفت: این موضوع در این زمان که آیا او اصلاح طلب است یا نه خیلی مهم و حیاتی نیست، مهم این است که سیاست های ایران بعد از این بر اساس برنامه های چند سال قبل هدایت نخواهد شد و ایران به سوی سازش و واقع نگری بهتری در حرکت خواهد بودف مهم ایجاد چنین تغییراتی است.

 

وی همچنین در پاسخ به اینکه”آیا آقای روحانی در کابینه خود از اصولگرایان نیز استفاده خواهد کرد تا کابینه ملی و متحدی را بوجود آورد؟” گفت: «تاکنون پیشنهادات جدی از سوی مشاوران او دراین زمینه بوده است.  به احتمال زیاد از آقای ولایتی برای تصدی پست وزارت امور خارجه دعوت خواهد شد. همچنین محمد باقر قالیباف و محسن رضایی نیز به احتمال زیاد به کابینه آقای روحانی دعوت خواهند شد،»

 

زیبا کلام تاکید کرد: « به طور حتم اگرآقای روحانی به دنبال مذاکرات واقعی و جدی با ۵+۱ باشد به ولایتی نیاز دارد تا به کابینه او بیاید زیرا او  مورد حمایت و اعتماد رهبر عالی ایران برخوردار است.»

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5124

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.