رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب گفت: به مناسبت فرارسیدن رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در میناب افتتاح شد.   رضا اوژند ظهر امروز در حاشیه برپایی این نمایشگاه با اشاره به فرارسیدن هفته مبارزه مواد مخدر اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور معاون استاندار و فرماندار ...

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب گفت: به مناسبت فرارسیدن رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در میناب افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: افتتاح نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی در میناب

 

رضا اوژند ظهر امروز در حاشیه برپایی این نمایشگاه با اشاره به فرارسیدن هفته مبارزه مواد مخدر اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه میناب، جانشین فرماندهی انتظامی، رؤسای ادارات بهزیستی و ورزش وجوانان و همچنین أعضای مؤسسه آوای امید در حسینیه آستانه حضرت ابوالفضل(ع) احمد اباد افتتاح و مورد بازدید عموم قرار گرفت.

وی افزود: این نمایشگاه شامل عکس اعتیاد، پوستر، بروشور، نمونه قرص ها و انواع مواد روان گردان و… است.

رئیس اداره ارشاد میناب تصریح کرد: برنامه‌های جنبی برگزار شده در کنار این نمایشگاه همراه با نمایش فیلم، اجرای تئاتر خیابانی، ایستگاه نقاشی با موضوعات پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، کلاس‌های آموزشی و توجیهی با حضور کارشناسان پیشگیری بهزیستی برای خانواده‌ها و مسابقه آشپزی بود که با استقبال ویژه ای روبرو شد.

اوژند در پایان بیان داشت: نمایشگاه فوق با همکاری ادارات  فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی و مؤسسه فرهنگی آوای امید از یک لغایت هفت تیر ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ برای بازدید عموم دایر است.

یادآور می‌شود با توجه به استقبال عموم مردم این نمایشگاه در محلات آسیب پذیر میناب و مراکز بخش‌ها نیز برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5120

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.