رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان هرمزگان گفت: اراذل و اوباش به آن دسته از افرادی اطلاق می‌شود که دارای تشکیلات و نوچه باشند، لذا با این تعریف پرونده اراذل و اوباش در هرمزگان برای همیشه بسته شده است.   بهرام عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افرادی که هم اکنون به این ...

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان هرمزگان گفت: اراذل و اوباش به آن دسته از افرادی اطلاق می‌شود که دارای تشکیلات و نوچه باشند، لذا با این تعریف پرونده اراذل و اوباش در هرمزگان برای همیشه بسته شده است.

خبرگزاری فارس: پرونده اراذل و اوباش در هرمزگان بسته شده است

 

بهرام عزیزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افرادی که هم اکنون به این عنوان فعالیت دارند در واقع بطور انفرادی و حداکثر ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی را دارند که این تعداد نیز با توجه به اشراف پلیس به محض کم‌ترین تحرک دستگیر می‌شوند.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد سه ماه پلیس اطلاعات و امنیت خاطرنشان کرد: در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در بخش سلاح و مهمات غیرمجاز هفت درصد، اقلام ضدفرهنگی ۱۰۰ درصد و ماهواره و تجهیزات آن ۸۰ درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت هرمزگان ادامه داد: پلیس اطلاعات و امنیت همچنین در اجرای ماموریت‌های خود چهار هزار انواع قرص روانگردان، سه هزار و ۸۰۰ سوب قاچاق کالا و همچنین یک میلیون و ۱۶۴ هزار و ۴۰۰ نخ سیگارت را از واحدهای متخلف صنفی کشف و ۵۳۳ واحد را پلمپ کرده است.

عزیزی همچنین از دستگیری شش هزار تبعه غیر مجاز خارجی خبر داد و بیان داشت: گستردگی مرزهای استان و همجواری با استان‌های سیستان و کرمان زمینه ورود اتباع غیر مجاز کشورهای همسایه را تشدید کرده است که برای این امر یگان تکاوری پلیس استان در مرزهای شرقی استان مستقر است.

وی در پایان با تاکید بر فعالیت گشت‌های ارشاد خاطرنشان کرد: گشت ارشاد پلیس اطلاعات و امنیت رویکرد انتظامی ندارد و با استفاده از تیم تخصصی، کار مشاوره و راهنمایی و ارشاد را برعهده دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5119

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.