مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: شرایط لازم برای کاهش تلفات جاده ای گام نهادن در مسیر جهاد اقتصادی است که به نوعی ایثارگری محسوب می‌شود.   به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی زندیه وکیلی پیش از ظهر امروز در ابتدای این مراسم ضمن اشاره به فرمایش امام راحل(ره) که انقلاب اسلامی متعلق به مستضعفان و ...

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: شرایط لازم برای کاهش تلفات جاده ای گام نهادن در مسیر جهاد اقتصادی است که به نوعی ایثارگری محسوب می‌شود.

خبرگزاری فارس: شرایط لازم برای کاهش تلفات جاده‌ای محقق شود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی زندیه وکیلی پیش از ظهر امروز در ابتدای این مراسم ضمن اشاره به فرمایش امام راحل(ره) که انقلاب اسلامی متعلق به مستضعفان و پابرهنگان است، گفت: این قشر همیشه در میدان دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور موثر داشته‌اند و هر زمان دیگر نیز که لازم باشد، چنین خواهند کرد.

وی اضافه کرد: جانبازان، آزادگان و ایثارگران جوانی خود را که بهترین دوران زندگیشان بوده، در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی و پیروی از خط امام و رهبری سپری کرده‌اند و این وظیفه بر گردن جامعه است تا با رفع مشکلات این قشر دین خود را به ایثار آنان ادا نماید.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از جامعه ایثارگر و خانواده شهدا به عنوان حافظان نظام و انقلاب اسلامی یاد کرد و خواستار تداوم همکاری آنان در انجام بهتر امور در مجموعه اداری و صیانت از دستاوردهای انقلاب تاکید کرد.

زندیه وکیلی همچنین بر لزوم سرکشی مستمر به خانواده‌های شهید و ایثارگر و همچنین پیگیری مطالبات و خواسته‌های آنان تاکید کرد.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: در حال حاضر که کشور در جنگ اقتصادی به سر می برد، رفع مشکلات اقتصادی مردم همچون تامین مسکن و فراهم کردن شرایط لازم برای کاهش تلفات جاده ای گام نهادن در مسیر جهاد اقتصادی است که به نوعی ایثارگری محسوب می‌شود.

سلیمان عرب مسئول واحد ایثارگران و جانبازان اداره کل راه و شهرسازی استان نیز در این مراسم اظهار داشت: این اداره کل با حضور ۶۶ نفر پرسنل جانباز، آزاده و اعضای خانواده‌های معظم شهدا از جمله دستگاه‌هایی است که بیشترین نیروی ایثارگر در آن مشغول به کار هستند.

وی تهیه بانک اطلاعاتی ایثارگران و شاهد و همچنین پیگیری بیمه تکمیلی آنان را از جمله اقدامات یک سال گذشته واحد ایثارگران و جانبازان اداره کل عنوان کرد و تشکیل شورای ایثارگران اداره کل و اعلام آمادگی برای حمایت از تالیف و تدوین کتب مربوط به دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های سال‌جاری این واحد دانست.

در بخش پایانی این مراسم پرسنل ایثارگر و جانباز به بیان مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند و در پایان نیز با اهدای لوح یادبود و هدایایی از آنان تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5105

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.