معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بستک گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در شهرستان بستک اندیشیده شده است.   محمدنور محمودی پیش از ظهر امروز طی نشستی در این رابطه با توجه به اهمیت برگزاری کنکور سراسری اظهار داشت: امکانات و ظرفیت‌های بالقوه محلی زیادی در زمینه سوادآموزی در شهرستان وجود دارد که با ...

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان بستک گفت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در شهرستان بستک اندیشیده شده است.

خبرگزاری فارس: پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور در بستک

 

محمدنور محمودی پیش از ظهر امروز طی نشستی در این رابطه با توجه به اهمیت برگزاری کنکور سراسری اظهار داشت: امکانات و ظرفیت‌های بالقوه محلی زیادی در زمینه سوادآموزی در شهرستان وجود دارد که با برنامه‌ریزی و تلاش باید این ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل تبدیل شود.

وی بر لزوم همکاری دستگاه‌های دولتی برای ریشه‌کنی بی‌سوادی تأکید کرد و افزود: مردم این شهرستان، شهروندانی با فرهنگ و با پیشینه قوی هستند و ظرفیت‌ها و نیروهای انسانی مناسبی در شهرستان وجود دارد که باید در زمینه مبارزه و ریشه‌کنی بیسوادی موفق عمل نماییم.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش بستک از ادارات ورزش و جوانان، برق، بهداشت، شهرداری و نیروی انتظامی خواست از محل‌های برگزاری کنکور برای رفع مشکلات بازدید میدانی داشته باشند.

محمودی در پایان سخنان خود افزود: همچنین نیروی انتظامی در تأمین امنیت سالن و قرنطینه سوالات و شبکه بهداشت و درمان در خصوص استقرار تیم پزشکی با ادراه آموزش و پرورش همکاری داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5102

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.