عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مبنای کار مجلس شورای اسلامی بر همکاری با دولت حجت‌الاسلام حسن روحانی استوار است.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی عصر امروز در جشن بزرگ تقدیر از حماسه‌سازان انتخاباتی شهرستان بویین زهرا در مصلی‌ نماز جمعه این ...

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مبنای کار مجلس شورای اسلامی بر همکاری با دولت حجت‌الاسلام حسن روحانی استوار است.

خبرگزاری فارس: مبنای کار مجلس بر همکاری با دولت یازدهم استوار است

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی عصر امروز در جشن بزرگ تقدیر از حماسه‌سازان انتخاباتی شهرستان بویین زهرا در مصلی‌ نماز جمعه این شهر ضمن تبریک ایام شعبانیه و ولادت پیشوایان دینی ویژگی‌های مؤمنان را در ایام و ماه‌های پربرکت الهی یادآور شد.

نماینده مردم شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استغفار در ماه رمضان در روایات بسیار تأکید شده که می‌تواند درجه انسان را در بارگاه الهی بالا ببرد.

وی ادامه داد: پرداخت صدقه و روزه‌ نیز در ماه‌های پرفضیلت رجب و شعبانیه مورد تأکید قرار گرفته و سفارش شده است.

نماینده مردم شهرستا‌ن‌های قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی پیروزی ملت در تحقق حماسه سیاسی را تبریک گفت و تصریح کرد: امیدواریم تا رئیس جمهور منتخب بتواند خواسته‌های کشور را برطرف و ایران اسلامی را به اوج قلل رفیع دانایی و توفیق برساند.

حسینی مبانی مجلس را همکاری با منتخب ملت در حماسه سیاسی برشمرد و ابراز داشت: اتحاد و همدلی جزو اهداف زمینه‌ساز و پیش‌شرط‌های ویژه به منظور دست‌یابی هر چه بهتر به توسعه و پیشرفت‌های اقتصادی است.

نماینده مردم شهرستان‌های قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی هماهنگی و همکاری در شرایط کنونی کشور را مهم دانست و خواستار عزم جدی‌تر مسئولان برای بر طرف کردن مشکلات و دغدغه‌های کنونی شد.

حسینی در خاتمه عنوان کرد: مجمع نمایندگان استان قزوین سالانه فردی را به عنوان رئیس می‌پذیرد که رجب رحمانی نماینده تاکستان از سال گذشته تاکنون ریاست این مجمع را بر عهده داشته و از خرداد ماه جاری نیز این سمت به عباسپور نماینده بویین زهرا واگذار شده است.

نماینده مردم قزوین همچنین پیرامون سوابق درخشان حسن روحانی رئیس دولت منتخب و نقش وی در روشنگری در روز ۲۳ تیر ماه سال ۷۸ مطالبی را بیان کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5084

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.