نماینده مردم شرق هرمزگان با بیان اینکه شاخص‌ها در این استان بیشتر بر اساس توسعه نامتوازن و عملکرد دولت در مرکز استان، سنجیده و در کشور ارتقا یافته دیده می‌شود، گفت: این در حالی است که مردم در شرق استان با مشکلات اساسی درگیر هستند.   سید عبدالکریم هاشمی‌ نخل‌ابراهیمی پیش از ظهر امروز در ...

نماینده مردم شرق هرمزگان با بیان اینکه شاخص‌ها در این استان بیشتر بر اساس توسعه نامتوازن و عملکرد دولت در مرکز استان، سنجیده و در کشور ارتقا یافته دیده می‌شود، گفت: این در حالی است که مردم در شرق استان با مشکلات اساسی درگیر هستند.

خبرگزاری فارس: شاخص‌های هرمزگان بر اساس توسعه نامتوازن سنجیده می‌شود

 

سید عبدالکریم هاشمی‌ نخل‌ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران کل و مسئولان استان هرمزگان با ارائه گزارشی از مشکلات حوزه انتخابیه خود خواستار توجه بیشتر مدیران به توسعه یافتگی در این منطقه شد.

به گفته وی، برخی از مشکلات خصوصا در شهرستان بشاگرد مردم را به ستوه آورده و شاهد این هستیم که برخی در نبود آب شرب زندگی می‌کنند.

وی بیان داشت: توسعه یافتگی باید متوازن باشد و همه استان دیده شود چرا که قرار گرفتن استان در شاخص‌های متوسط به بالای کشوری به خاطر توسعه بیشتر در مرکز استان و صنایع است.

نماینده شهرستان‌های شرقی هرمزگان با بیان اینکه اوضاع در شرق هرمزگان خراب است، افزود: بعضا به من تلفن می‌شود که بعد از سه ماه یک بار برای روستاها به صورت سیار آب برده می‌شود.

وی افزود: اوضاع در شرق هرمزگان خراب است و مردم از مشکلات رنج می‌برند و کماکان مشکلات در راه‌ها، روستاها و بخش آب شرب گریبان مردم را گرفته است.

این گفته می‌شود استان در برخی از شاخص‌ها از متوسط کشوری بالاتر است برگرفته از توسعه نامتوازن و برگرفته از مرکز استان است.

در ادامه نیز مدیران بخش‌های مختلف اعم از آب، راه و بهداشت اقدامات انجام شده در شرق استان را بیان و تاکید کردند: توجه به توسعه یافتگی همه جانبه با تمرکز بر مناطق کمتر توسعه یافته از جمله شرق استان، یک الزام و از اولویت‌های کاری است که به جد دنبال می‌شود.

*استاندار هرمزگان: انتقاد باید بر پایه اطلاعات دقیق و موثق باشد

ابراهیم عزیزی استاندار هرمزگان نیز در ادامه با بیان اینکه خاصیت شورای اداری استان که محل اجتماع مدیران ارشد استان در همه حوزه‌هاست همین است که با نقد و نظر همراه باشد و این مهم نشان از پویایی و حرکت رو به جلو دارد، اظهار داشت: تلاش نمایندگان در جهت پیگیری مطالبات مردم و بیان مشکلات اقدام پسندیده‌ای است.

وی ادامه داد: اما این مهم برای نتیجه بهتر باید بر پایه اطلاعات دقیق، درست و موثق باشد تا در خروجی آن شاهد هم افزایی و ارتقا کیفیت خدمت رسانی باشیم.

وی تاکید کرد: نمی‌توان ادعا کرد که هیچ کم و کاستی در بخش‌های مختلف اعم از زیرساخت‌ها و سایر بخش‌ها وجود ندارد اما دولتمردان با همه بضاعت و امکانات، اهتمام شبانه روزی در جهت خدمت رسانی دارند و خط خدمت لحظه‌ای متوقف نخواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5075

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.