مردم شادمان تهران به خیابانها آمده‌اند،پیر و جوان،‌زن و مرد، با هر تفکر و سلیقه، شیرینی و شکلات پخش می‌کنند و یک صدا فریاد می‌زنند: بچه‌های وطن گل کاشتند.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرنگار اجتماعی فارس، دقایقی پس از پیروزی فوتبال ایران برابر کره‌جنوبی و راهیابی تیم ایران به جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل، شهروندان ...

مردم شادمان تهران به خیابانها آمده‌اند،پیر و جوان،‌زن و مرد، با هر تفکر و سلیقه، شیرینی و شکلات پخش می‌کنند و یک صدا فریاد می‌زنند: بچه‌های وطن گل کاشتند.

خبرگزاری فارس: بچه‌ها گل کاشتند

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرنگار اجتماعی فارس، دقایقی پس از پیروزی فوتبال ایران برابر کره‌جنوبی و راهیابی تیم ایران به جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل، شهروندان تهرانی با حضور در میادین اصلی از دلاوری فوتبالیست‌های کشورمان مقابل کره جنوبی قدردانی کردند و سرود شادی سر دادند.

شهروندان تهرانی با پخش گل، شیرینی و شکلات بین یکدیگر این پیروزی را به هم تبریک می‌گویند و از این پیروزی بزرگ با عنوان حماسه ورزشی یاد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، هم‌اکنون خیابانهای منتهی به میدان ولیعصر تا ونک مملو از شهروندان تهرانی است که با حضور خود در خیابانها، این پیروزی بزرگ را جشن گرفته‌اند.

حضور کودکان، نوجوانان در کنار بزرگترها شور و حال خاصی را به این جشن بزرگ داده است و بسیاری از عکاسان رسانه‌های داخلی و خارجی در حال پوشش این جشن بزرگ هستند.

محمد یکی از کسانی که در این جشن بزرگ حضور دارد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، پیروزی مقتدرانه فوتبالیست‌های ایران مقابل کره جنوبی را به همه هموطنان تبریک گفت و اظهارداشت: بچه‌ها (فوتبالیست‌ها) پاسخ دندان‌شکنی را به سرمربی کره جنوبی و فوتبالیست‌هایش دادند.

وی تصریح کرد: امیدوارم تیم ملی بتواند در مسابقات جام‌جهانی شگفتی دیگری را خلق کند و دوباره ایرانیان را شاد کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5032

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.