تا زمانی که غرب مشغول ارزیابی از نتیجه انتخابات ایران است، اسرائیل نیز در زمینه جلب حمایت های بین المللی برای حمله به ایران دچار مشکل خواهد بود. روزنامه صهیونیستی هاآرتص در تیتر یک خود نوشت: «با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید ایران، حداقل گزینه نظامی علیه ایران یکسال به تاخیر افتاد. تا زمانی ...
تا زمانی که غرب مشغول ارزیابی از نتیجه انتخابات ایران است، اسرائیل نیز در زمینه جلب حمایت های بین المللی برای حمله به ایران دچار مشکل خواهد بود.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در تیتر یک خود نوشت: «با روی کار آمدن رئیس جمهور جدید ایران، حداقل گزینه نظامی علیه ایران یکسال به تاخیر افتاد. تا زمانی که غرب مشغول ارزیابی  از نتیجه انتخابات ایران است، اسرائیل نیز در زمینه جلب حمایت های بین المللی برای حمله به ایران دچار مشکل خواهد بود.»

 

این روزنامه صهیونیستی ادامه داد: «یکی از مهمترین نتایج انتخابات ایران و روی کار آمدن رئیس جمهوری معتدل، به تاخیر افتادن حمله نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران خواهد بود. حتی زمانی که رئیس جمهور اوباما در ماه مارس گذشته به اسرائیل سفر کرد، از تهدیدات اسرائیل در مورد حمله نظامی به ایران کاسته نشد زیرا توافقات اسرائیل و آمریکا بر این بود که تا بعد از نتیجه انتخابات ایران صبر کنند.»

 

هاآرتص افزود: «به هر حال با پیروزی تعجب آور حسن روحانی، به نظر می رسد که غرب می خواهد برنامه ها و تغییرات ایران را ارزیابی کند که چند ماهی طول خواهد کشید. این امر اسرائیل را برای جلب حمایت های بین المللی برای حمله به ایران دچار مشکل خواهد کرد مخصوصا زمانی که اوباما به دنبال کاهش جنگ های جهانی خود می باشد. به هر حال اسرائیل در مورد اینکه حسن روحانی تا چه حد معتدل خواهد بود، تردید دارد و از طرفی نگران ساده لوحی های آمریکا در قبال ایران است. نتانیاهو دلیلی خوبی دارد تا در حال حاضر نگران باشد و بترسد زیرا اسرائیل اکنون در زمین جنگ تنها است و غرب هم به دنبال توافقات و سازش با ایران است.»

۵۰۱

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5010

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.