وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با ملی‌پوشان فوتبال ایران در کره جنوبی دیدار کرد. به گزارش گروه ورزش شبکه اطلاع رسانی دانا، محمد عباسی صبح امروز در حالی که ملی پوشان ایران در حال صرف صبحانه بودند به هتل محل اقامت تیم ملی رفت و دقایقی با آنها به گفت و گو پرداخت.   ...

وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با ملی‌پوشان فوتبال ایران در کره جنوبی دیدار کرد.


به گزارش گروه ورزش شبکه اطلاع رسانی دانا، محمد عباسی صبح امروز در حالی که ملی پوشان ایران در حال صرف صبحانه بودند به هتل محل اقامت تیم ملی رفت و دقایقی با آنها به گفت و گو پرداخت.

 

وی با بیان اینکه به نمایندگی از طرف دولت به اولسان آمده است،‌ گفت: اینجا هستم تا به شما اعلام کنم دعای ملت ایران پشت سر شماست و دولت هم از شما پشتیبانی می کند.

 

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: آقای احمدی نژاد علاقه بسیاری داشتند که به کره سفر کنند و در این بازی همراه شما باشند اما متاسفانه امکانش فراهم نشد و از من خواستند که به اولسان بیایم.

 

وی با اشاره به موفقیت های اخیر ورزش تصریح کرد: چه قبل و چه بعد از انقلاب موفقیت های کسب شده در ورزش به اندازه یک سال اخیر اهمیت نداشت. در المپیک لندن حضور داشتم و نتایج بسیار خوبی کسب شد حتی در پارالمپیک نیز همین اتفاق افتاد.

 

عباسی افزود: در کشتی نتایج خوبی گرفتیم و آمریکا را هم در ایران و هم در خاک خودش شکست دادیم اما همه این موفقیت ها یک طرف، موفقیت مقابل کره جنوبی و صعود به جام جهانی فوتبال یک طرف. این اتفاق از همه موفقیت های قبلی با ارزش تر است.

 

علی کفاشیان و جواد نکونام در پایان صحبت های عباسی از وی به خاطر حضور در اولسان تشکر کردند. کاپیتان تیم ملی نیز تاکید کرد بازیکنان ایران از مدت ها پیش در انتظار این دیدار بودند و هر چه در توان دارند خواهند گذاشت تا نتیجه لازم را کسب کنند و مردم برای دومین بار شاد شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4996

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.