فرماندار حاجی آباد گفت: حضور گسترده مردم حاجی آباد در راستای منویات رهبری در خصوص خلق حماسه سیاسی بود. بهرام پور اشرف در گفتگو با خبرنگار پیارم بیان داشت: مردم حاجی آباد یک بار دیگر به پیام رهبر لبیک گفتند و با حضور گسترده خودشان پایه های نظام را تحکیم کردند و  باعث ارتقا عزت ...

فرماندار حاجی آباد گفت: حضور گسترده مردم حاجی آباد در راستای منویات رهبری در خصوص خلق حماسه سیاسی بود.


بهرام پور اشرف در گفتگو با خبرنگار پیارم بیان داشت: مردم حاجی آباد یک بار دیگر به پیام رهبر لبیک گفتند و با حضور گسترده خودشان پایه های نظام را تحکیم کردند و  باعث ارتقا عزت و رشد خالص ملی شدند.

وی در ادامه افزود:  دشمن تلاش داشت که انتخابات را به چالش بکشد و تعطیل کند ولی موفق نشدند.

وی در ادامه بیان داشت: دشمنان می خواستند ممانعت کنند از حضور حداکثری مردم ولی مردم با مشارکت جدی خود از نظام و کشور خود حمایت کردند مردم با این حرکت خود به دشمن ثابت کردند که  کشور و نظامشان را دوست دارند.

امروز ما شاهد خشمگین شدن دشمنان هستیم. مردم حاجی آباد مثل همیشه همان گونه که انتظار می رفت شاید هم بیشتر در انتخابات حضور گسترده داشتند و من از تک تک آنها تقدیر و تشکر می کنم.

وی در ادامه تصریح کرد:۹۵  در صد مردم حاجی آباد در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا شرکت کردند که این مشارکت برگ زرینی برای مردم حاجی آباد در تاریخ انقلاب رقم خورد.

 

فرماندار حاجی آباد گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی حاجی آباد ۲۷ نفر شرکت داشتند که ۷ نفر از آنها انتخاب شدند برای شورای شهرو شهر فارغان ۱۳ نفر که ۵ نفر که از این ۵ نفر یک خواهر و چهار برادر و شهر احمدی با ۱۰ شرکت کننده ۵ نفر که از این ۵ نفر یک خواهر و چهار برادر بودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4977

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.