مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پیامی از حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی و گفت: حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان هرمزگانی در انتخابات مسئولانه بود.     روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، احمد آخوندی در این پیام خطاب به فرهنگیان و دانش‌آموزان آورده است: فرهنگیان ...

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در پیامی از حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قدردانی و گفت: حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان هرمزگانی در انتخابات مسئولانه بود.

خبرگزاری فارس: حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان هرمزگانی در انتخابات مسئولانه بود

 

 

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، احمد آخوندی در این پیام خطاب به فرهنگیان و دانش‌آموزان آورده است: فرهنگیان فرهیخته و دانش‌آموزان گرامی در آزمون خطیر انتخابات که با حضور پرشور مردم انقلابی، ولایت‌مدار، مومن و متعهد ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی تجلی نمود، برگ زرین دیگری بر تاریخ ایران اسلامی به ارمغان آورد.

ملت شریف و مسئولیت‌شناس ایران، از زن و مرد، پیر و جوان، شهری و روستایی، بار دیگر به نام خدا به میدان آمدند تا در سرنوشت خود نقش‌آفرین و سهیم باشند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بی‌شک حضور شما فرهیختگان فرهیخته و دانش‌آموزان فهیم خاصه رای اولی‌های عزیز در انتخابات ۲۴ خرداد ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، همگام با سایر اقشار خداجوی ایران اسلامی، نماد بارزی از خردورزی و بصیرت بود که این مهم بینش آگاه و نگرش والای شما قشر فرهیخته را به تصویر می‌کشد و سپاس خادمان را در تمامی عرصه‌ها بر می‌انگیزد.

آفرین بر این غیرت و همت شما فرهنگیان غیور که با حضور مسئولانه در پای صندوق‌های رای یکبار دیگر وفادارى خود را به حاکمیت اسلام ناب محمدی به نمایش گذاشته و با ادای تکلیف شرعی و قانونی، سرنوشت خود را به دست خود رقم زدید.

بی‌تردید این حضور عظیم و حماسی که پاسخ هوشمندانه و کوبنده ملت فهیم و هوشیار ایران اسلامی و شما فرهنگیان موقعیت شناس به ماه‌ها تلاش و توطئه ناکام دشمنان و بد خواهان این ملت برای کمرنگ کردن جلوه‌های حضور و مشارکت مردم بود، نقشی مهم و تعیین کننده در آینده کشور داشته و ضمن هموار‌تر کردن مسیر پیشرفت، توسعه و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور را در مقابل تهدیدات و جریانات مخرب مصون نگه خواهد داشت.

به پاس این اهتمام والا، اینجانب خاشعانه و با همه‌ وجود خداوند حکیم و عزیز را سپاس می‌گویم و از شما فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز عمیقا تشکر می‌نمایم که به توفیق الهی و با عزم راسخ خود همگام با سایر اقشار ایران اسلامی چنین صحنه‌ باشکوهی را رقم زدید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4968

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.