دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی گفت: ملی‌پوش خراسانی حاضر در رقابت‌های بین‌المللی کازانف قزاقستان، سریع‌ترین دونده ایران لقب گرفت.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی،محمدرضا خوش باطن با اشاره به برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام کازانف در آلماتی قزاقستان، اظهار داشت: ...

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی گفت: ملی‌پوش خراسانی حاضر در رقابت‌های بین‌المللی کازانف قزاقستان، سریع‌ترین دونده ایران لقب گرفت.

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش خراسانی سریع‌ترین دونده ایران لقب گرفت

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی،محمدرضا خوش باطن با اشاره به برگزاری رقابت‌های بین‌المللی جام کازانف در آلماتی قزاقستان، اظهار داشت: حسن تفتیان نماینده خراسانی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها دیروز ۲۵ خردادماه در ماده دوی ۱۰۰ متر توانست با ثبت رکورد ۱۰ ثانیه و ۲۱ صدم ثانیه علاوه بر ارتقای رکورد ایران به مقام نخست این مسابقات در این ماده دست یابد و سهمیه حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۳ روسیه که ۱۹ تا ۲۷ مردادماه امسال در مسکو برگزار می‌شود را با کسب ورودی B این رقابت‌ها به دست آورد.

وی با بیان اینکه سال گذشته رکورد ایران در ماده دوی ۱۰۰ متر در همین مسابقات با ۱۰ ثانیه و ۲۴ صدم ثانیه در اختیار رضا قاسمی دیگر نماینده کشور در رقابت‌های امسال بود، افزود: این دونده نیز دیروز فینال ماده دوی ۱۰۰ متر مسابقات جام کازانف را با ۱۰ ثانیه و ۲۵ صدم ثانیه طی کرد و پس از تفتیان در مکان دوم قرار گرفت.

دبیر هیات دو و میدانی خراسان‌رضوی ادامه داد: حسن تفتیان امروز ۲۶ خردادماه در مسابقات ماده دوی ۲۰۰ متر با پشت سر گذاشتن مرحله گروهی به جمع هشت نفر فینال این ماده راه یافت که امیدواریم در این مسابقه نیز موفق باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4943

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.