نتایج چهارمین دوره انتخابات شورای شهر در شهرستان های مختلف کرمان مشخص شد. «محمدعلی توحیدی» ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منتخبان چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیرجان مشخص شدند. وی افزود: ایران‌دخت رضایی، سید محمد ایران‌نژاد، محمد عسکری، رحیمه عوض‌پور، رحمت‌الله رضوی‌موسوی، محسن اسدی‌زیدآبادی، محمد ایران‌نژاد،‌ حمزه صادقی‌پور، نسرین امینی‌زاده، ‌امین صادقی‌گوغری ...
نتایج چهارمین دوره انتخابات شورای شهر در شهرستان های مختلف کرمان مشخص شد.


نتایج‌ انتخابات شوراها در استان کرمان

«محمدعلی توحیدی» ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منتخبان چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سیرجان مشخص شدند.

وی افزود: ایران‌دخت رضایی، سید محمد ایران‌نژاد، محمد عسکری، رحیمه عوض‌پور، رحمت‌الله رضوی‌موسوی، محسن اسدی‌زیدآبادی، محمد ایران‌نژاد،‌ حمزه صادقی‌پور، نسرین امینی‌زاده، ‌امین صادقی‌گوغری و عبدالرضا محبوبی‌زاده به ترتیب آرا به عنوان ۱۱ عضو اصلی شورای شهر سیرجان معرفی شدند.

توحیدی گفت: همچنین محمد ایران‌نژاد‌پاریزی، محمداسماعیل خواجونژاد، عباس امیری‌خراسانی، غلامحسین اسلامی و تهمتن صادقی‌گوغری به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

منتخبان شوراهای شهرهای رفسنجان معرفی شدند

علی‌اکبر پورمحمدی امروز در رفسنجان اظهار داشت: اعضای شوراهای شهرهای رفسنجان، کشکوئیه، صفائیه، بهرمان و سرچشمه شهرستان رفسنجان انتخاب و معرفی شدند.

وی عنوان کرد: از مجموع ۹۷ کاندیدای انتخاباتی شورای شهر رفسنجان ۱۱ نفر بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان تصریح کرد: از مجموع بیش از ۲۰۲ هزار رأی مأخوذه از صندوق‌های رأی، محمدعلی ارجمند، محمد ریاحی، علی زینلی، علیرضا خادم‌الحسینی، فاطمه محمدی، محمد رفیعی، حسین فداکار، حسین پورشفیعی، حسین راکی، محمدحسین جلالی و سید حسین رحیمی با کسب بیشترین آرا عضو شورای شهر رفسنجان شدند.

وی افزود: برای هر کدام از شهرهای کشکوئیه، صفائیه، بهرمان و سرچشمه هم پنج نفر به عنوان اعضای شورای شهر انتخاب شدند.

اعضای شورای شهر ریگان مشخص شدند

مجید اعتمادی در ریگان اظهار داشت: نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای ریگان و شهر گنبکی مشخص شد.

وی افزود: اعضای اصلی شورای اسلامی شهر ریگان به ترتیب حسین دهگان،‌ محمد آبیار، خلیل داسار، محمد ابراهیم‌پور و میردوست شکری هستند و مصطفی سلطانی‌پور و حبیب‌الله ابراهیمی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

فرماندار ریگان بیان داشت: برای نخستین‌بار انتخابات شورای اسلامی شهر گنبکی در این شهر با حماسه‌ای به یاد ماندنی برگزار شد.

اعتمادی ابراز داشت: در انتخابات گنبکی هم مراد آبیار، صادق رم‌یار، علیرضا غلام‌شاهزاده، عباس آبادی، منصور زابلی‌زاده، غضنفرآبادی و محمد سعیدی به عنوان اعضای اصلی و علی موسی‌زاده، کریم‌آبادی، سیف‌الله رنجبران و مهدی آبادی به عنوان اعضای علی‌البدل معرفی شدند.

شورای شهر بم مشخص شد

حسین زین‌الصالحین در بم با اشاره به اینکه ۷۵ درصد مردم بم‌ در انتخابات مشارکت داشتند، اظهار داشت: مردم بم با حضوری پرشور نشان دادند که همواره حامی و پشتیبان و‌لایت‌فقیه و نظام خویش هستند.

وی با اشاره به پایان شمارش‌ آرای انتخابات شوراها در بم افزود:‌ سمانه سام‌نژاد‌ ۸ هزار و ۳۷ رأی،‌ اعظم جوشایی ۷ هزار و ۹۲۰ رأی، محمد رفیع‌آبادی ۷ هزار و ۳۵۳ رأی، منصور عزیزآبادی ۶ هزار و ۵۵۲ رأی، علیرضا پشتیبان ۶ هزار و ۴۱۱ رأی، علی طاهریان‌یزدی‌ ۵ هزار و ۸۵۴ رأی، علیرضا حاج‌امینی ۵ هزار و ۷۴۸ رأی، منصور یوسفی ۵ هزار ۵۲۲ رأی، آرش ادیب ۴ هزار و ۷۱۳ رأی، محمد بنی‌اسدی ۴ هزار و ۶۳۴ رأی‌ و یاسر افشارمنش ۴ هزار و ۵۲۶ رأی به شورای شهر بم راه یافتند.

زین‌الصالحین عنوان کرد: همچنین حسین دریجانی با ۴ هزار و ۵۰۷ رأی، محمد‌حسین پنجعلی‌زاده با ۴ هزار و ۲۵۸ رأی، ایمان عبداللهی با ۴ هزار و ۵۰ رأی، روح‌الله صدیقی با ۳ هزار و ۸۲۹ رأی و منصور صدر با ۳ هزار و ۸۲۳ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر بم انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بم گفت: در شورای اسلامی شهر بروات نیز‌ حسن پور‌باقری با ۵ هزار ۹۷۸ رأی، منصور باقری ۴ هزار و ۵۵۲ رای، حمید بنی‌اسدی ۴ هزار و ۱۸۹ رأی، یدالله لقمانی ۳ هزار و ۲۶۸ و روح‌الله آبیاری ۲ هزار و ۸۰۲ رأی به عنوان اعضای اصلی و مرتضی راینی با ۲ هزار و ۷۳۷ رأی و حسین پور‌اسماعیل‌نژاد با ۲ هزار و ۵۲۸ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای شورای شهر انار مشخص شدند

با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات در شهرستان انار از مجموع ۱۹ هزار و ۴۱۵ نفر شرکت‌کننده، ۱۸ هزار و ۹۵۰ رأی صحیح است.

میزان درصد مشارکت در انتخابات بیش از ۸۵ درصد بوده و اعضای شوراهای شهر انار به ترتیب علی قدیری ۳ هزار و ۳۴۸ رای، احمد اناری‌میرزایی ۳ هزار و ۲۷۰ رای، ضیاء صوراسرافیل ۲ هزار و ۲۸۱ رای، محمد خادمی ۲ هزار و ۲۴۹ رأی، علی رحیمی‌راد ۲ هزار و ۵۵ رأی اعلام شده است.

همچنین در امین شهر انار علیرضا رشیدی یک هزار و ۲۱۵، حسین پورعسکری یک هزار و ۱۴۴، سیدمصطفی حسینیان‌پور ۹۶۳ رأی، محمدرضا پرواینده ۷۰۹ رأی و مصطفی ملانوری‌شمسی ۶۵۸ رأی را به خود اختصاص دادند.

اعضای شورای شهر کوهبنان مشخص شدند

با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات در کوهبنان اعضای شورای شهر کوهبنان مشخص و جواد اکبری از مجموع ۱۳ هزار و ۵۱۲ آرای مأخوذه ۲ هزار و ۳۷۶ رأی را کسب کرده است.

همچنین جواد تهامی یک‌هزار و ۹۴۷ رأی، سید محمدتقی روح‌الامینی یک‌هزار و ۶۴۴ رأی، سید محمدرضا حسینی یک‌هزار و ۵۷۶ رأی و مسعود قربانی یک‌هزار و ۳۷۷ رأی را کسب کرده است.

اعضای شورای شهر راور مشخص شدند

اعضای چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر راور مشخص و بر اساس آرای اعلام شده حسن توکلی ۶ هزار و ۱۴۵ رأی کسب کرده است.

همچنین احمد بقایی ۵ هزار و ۳۲۴ رأی، مهدی اژدری ۴ هزار و ۹۰۲ رأی، اصغر سلمانی ۴ هزار و ۷۱۵ رأی، رحمت‌الله مظفری ۳ هزار و ۷۳۳ رأی و حسین اثنی‌عشری ۳ هزار و ۶۸۱ رأی را در انتخابات شورای شهر راور کسب کردند.

مجموع آرای اخذ شده در این حوزه ۱۲ هزار و ۸۷۱ رأی است.

نتایج شمارش آرای انتخابات شورای شهر در شهر بابک اعلام شد

سیف‌الله امینی‌زاده در شهربابک اظهار داشت: از همکاران در هیئت‌های اجرایی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری قدردانی می‌کنم که توانستند با حضور منظم خود انتخابات را با بهترین کیفیت برگزار کنند.

وی عنوان کرد: در شورای اسلامی شهر بابک، احمد یوسفی ۵ هزار و ۶۹۳ رأی، سید وحید بنی‌فاطمی ۵ هزار و ۴۵۰ رأی، محمد محمودی ۵ هزار و ۴۲۲ رأی، منصوره شکیبا ۵ هزار و ۳۸۲ رأی، عباس احمدیان ۴ هزار و ۸۸۲ رأی، احمد ابراهیمی ۴ هزار و  ۴۴۸ رأی و سیدحسن حسینی ۴ هزار و ۳۲۴ رأی کسب کردند.

مشارکت ۹۸ درصدی مردم قلعه‌گنج در انتخابات

این شهرستان گنجینه وسیع حضور و حماسه این بار نیز در سایه الطاف خداوند و امام عصر (عج) با حضور ۹۸ درصدی خود بار دیگر نشان داد که نشان افتخار و لیاقت حضور بر سینه دلاورمردان و شیرزنان این دیار زیبنده است.

قلعه‌گنج که در سال‌های اخیر کانون توجه مسئولان نظام قرار گرفته است، نگاهش به آینده امیدوار و سکوی افتخارآفرین حضورش را ضمیمه تعهد و عدالت‌خواهی خود کرده است.

همه مردم آمده بودند، آزادانه انتخاب کنند و کردند و تمام معادلات تحلیل‌گران سیاسی را در هم پیچیده و اینگونه هستند مردمانی که با حضور خود برای سی و دومین بار نه محکم به استعمار گفتند و دست علی زمان را رها نکردند و نمی‌کنند.

قلعه‌گنج با جمعیت ۸۰ هزار نفری خود و به شکرانه قدرشناسی ملت فهیم و صبور دوباره بر سکوی قهرمانی ایستادند و نشان دادند که در دور افتاده‌ترین نقطه کشور زندگی با امنیت و آسایش در زیر پرچم اسلام و نظام اسلامی را به دوستی استعمار نمی‌فروشند.

ایوب فلاحی فرماندار قلعه‌گنج اظهار داشت: شهرستان قلعه‌گنج همگام با سایر نقاط ایران اسلامی یک جمعه تاریخی را رقم زدند و حماسه‌ای را ثبت کردند که لبخند رضایت رهبری و ماتم استکبار را به همراه داشت.

وی افزود: از جمعیت حدود ۴۲ هزار رای دهنده در قلعه‌گنج حدود ۴۰ هزار نفر به پای سنگر حماسه آمدند که نشان از حضور ۹۸ درصدی مردم دارد و این افتخار را به مردم قلعه‌گنج تبریک می‌گویم.

وی ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب مردم گفت: مردم ایران همیشه و در همه صحنه‌ها خارج از انتظار تحلیل‌گران و نظرسنجی‌ها حماسه‌آفرینی کرده‌اند و شکرانه این حماسه خدمت مطلوب است.

فلاحی با اشاره به کاندیداهایی منتخب شورای اسلامی شهر قلعه‌گنج خاطرنشان کرد: معترضان به نتایج باید در صورت داشتن اعتراض درخواست خود را کتبی به ستاد انتخابات قلعه‌گنج ارائه کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

اعضای شورای شهر جیرفت مشخص شدند

همزمان با لبیک سراسری ملت ولایتمدار ایران اسلامی به رهبر فرزانه انقلاب در راستای خلق حماسه سیاسی مردم شهرستان جیرفت نیز روز جمعه ۲۴ خردادماه جاری در پای صندوق‌های اخذ رأی حضور پرشور و حماسی داشتند و اعضای چهارمین دوره شورای شهر و یازدهمین دوره ریاست جمهوری را انتخاب کردند.

بنابراین گزارش؛ با پایان یافتن شمارش آرای شورای شهر جیرفت روح‌الله میرکهنوج با ۱۳ هزار و ۶۸۶ رأی، شفیقه شفیعی با ۱۲ هزار و ۶۰۱ رأی، سیدکمال خوشکام با ۱۲ هزار و ۱۳۰ رأی، محمدعلی امیرمحمودی با ۱۱ هزار و ۷۹۲ رأی، کوچکعلی کمالی با ۱۰ هزار و ۹۲۵ رأی، تورج کوهستانی با ۱۰ هزار و ۷۷۴ رأی، حسین مجاز با ۹ هزار و ۹۹۵ رأی، محسن مسلمی با ۹ هزار و ۴۳۱ رأی، رحمدل افشارمنش با ۹ هزار و ۱۰۳ رأی و محمدرضا مشایخی ساردو با ۸ هزار و ۹۱۱ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر جیرفت انتخاب شدند.

همچنین علیرضا شریف با ۸ هزار و ۴۳۵ رأی و کوروش آفتابی با ۷ هزار و ۶۴۶ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل انتخابات شورای شهر جیرفت از سوی مردم انتخاب شدند.

مشارکت ۸۵ درصدی مردم عنبرآباد در انتخابات

محمدعلی انجم‌روز در عنبرآباد اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در شهرستان عنبرآباد هیچ تخلف قابل توجهی صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: بیش از ۸۵ درصد مردم عنبرآباد در گرمای طاقت‌فرسا به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و حضور پرشور و باشکوهی در انتخابات داشتند و نظام انقلاب اسلامی را برای همیشه بیمه کردند.

دادستان عنبرآباد با تأکید بر این‌که انتخابات به صورت کاملاً سالم و بانشاط در سطح شهرستان برگزار شد و هیچ تخلف قابل توجهی صورت نگرفت، افزود: باید همه از قانون تمکین کنند و به آرای مردم احترام بگذارند و کسی حق هیچ‌گونه اغتشاش و اعتراض را ندارد و کسانی که اعتراض دارند باید در چارچوب قانون باشد.

نتایج انتخابات شورای شهر رودبار اعلام شد

با پایان یافتن شمارش آرای انتخابات شورای شهر در شهرستان رودبار اسامی اعضای اصلی و علی‌البدل در این شهرستان اعلام شد.

رضا راوند با ۲ هزار و ۷۸۲ رأی، مسلم خانه‌گیر با ۲ هزار و ۷۶۷ رأی، روح‌الله سنجری‌فرد با ۲ هزار و ۶۹۰ رأی، رمضان حبیبی‌نیا با ۲ هزار و ۶۶۵ رأی و محمد محمدعلی زابلی با ۲ هزار و ۶۰۰ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر رودبار انتخاب شدند.

بهرام سالمی با کسب ۲ هزار و ۱۴۰ رأی، رسول سالمی با ۲ هزار و ۵۸ رأی و نورعلی سالمی با کسب ۲ هزار و ۲۲ رأی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

اعضای شورای شهر کهنوج مشخص شدند

عباس اطمینانی در کهنوج اظهار کرد: حضور پررنگ جوانان و دیگر اقشار جامعه در انتخابات ستودنی بود و این حضور در ساعت‌های پایانی نیز ادامه داشت که این امر نشانه بینش مردم و پیروی از ولایت فقیه بوده است.

وی با بیان اینکه در تمام شعبه‌ها امنیت کامل برقرار بود، تصریح کرد: هیچ‌گونه مشکل یا تخلفی گزارش داده نشده است.

فرماندار کهنوج ادامه داد: مردم این منطقه با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری در انتخابات با لبیک به فرمایش ایشان و حضور پرشور در پای صندوق‌های اخذ رأی مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان زدند.

وی خاطر نشان کرد: در انتخابات شورای شهر کهنوج حسین اطمینانی ۶ هزار و ۱۰۳ رأی، سیدمحمد موسوی‌نجفی ۵ هزار و ۳۱۶ رأی، نادر نیک‌خو ۵ هزار و ۱۴۶ رأی، محمدرضا چمنی ۴ هزار و ۸۶۴ رأی، فریده معاذاللهی ۴ هزار و ۶۴۶ رأی، محمدرضا وزیری ۴ هزار و ۴۸۸ رأی و محمد مکسایی ۳ هزار و ۸۶۹ رای کسب کردند

اعضای شورای شهر منوجان مشخص شدند

جهانگیر تشکری در منوجان اظهار کرد: شمارش آرا انتخابات شورای اسلامی این شهر با اعلام افراد منتخب مردم به اتمام رسید.

وی افزود: حسین اوژند با ۳ هزار و ۴۵۶ رأی، جواد حاجبی با ۲ هزار و ۸۰۷ رأی، محبت رازبان با ۲ هزار و ۶۵۹ رأی، اسماعیل زارعی‌منش با ۲ هزار و ۲۶۷ رأی و غلامحسین اخگریان با ۲ هزار و ۸۶ رأی به عنوان اعضای اصلی این شورا انتخاب شده‌اند.

تشکری تصریح کرد: همچنین محمود شکوهی با هزار و ۸۷۴ رأی و ایرج راوند با هزار و ۸۵۹ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر منوجان برگزیده شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4937

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.