معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست‏ جمهوری را در این شهرستان اعلام کرد. احسان اشرفی در گفت‏وگو در شرق استان تهران اظهار کرد: با پایان یافتن شمارش آرای مأخوذه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان پردیس، حجت‏‏الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب ۳۲ هزار و ۳۲۲ رأی از مجموع ...

 

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست‏ جمهوری را در این شهرستان اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: نتایج نهایی شمارش آرای انتخابات ریاست‏ جمهوری در پردیس اعلام شد

احسان اشرفی در گفت‏وگو در شرق استان تهران اظهار کرد: با پایان یافتن شمارش آرای مأخوذه انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان پردیس، حجت‏‏الاسلام والمسلمین حسن روحانی با کسب ۳۲ هزار و ۳۲۲ رأی از مجموع ۷۱ هزار و ۷۵۹ برگ رأی وارد شده به صندوق‏ها و کسب ۱۶/۴۷ درصد آرا مقام نخست را از آن خود کرد.

وی افزود: در این رتبه‏بندی، محمدباقر قالیباف با ۲۰ هزار و ۴۷۵ رأی و ۸۸/۲۹ درصد آرا، محسن رضایی با ۵ هزار و ۸۲۳ رأی و ۵/۸ درصد آرا و سعید جلیلی با ۵ هزار و ۴۳۳ رأی و ۹/۷ درصد آرا جایگاه‏های بعدی را در اختیار گرفتند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پردیس افزود: همچنین علی‏اکبر ولایتی با ۳ هزار و ۷۳۵ رأی و ۴۵/۵ درصد مجموع آرا و سیدمحمد غرضی با ۷۴۴ رأی ۹/۱ درصد آرای شهرستان پردیس در مکان‏های بعدی ایستادند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4934

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.