رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور پرشور هموطنان در پای صندوق‌های رأی، گفت: باید شکرگزار این حضور باشیم ضمن اینکه با توجه به پیشرفت‌های فعلی در شهر تهران، محمدباقر قالیباف بهترین گزینه برای دوره بعدی مدیریت شهری است. به گزارش همشهری آنلاین، مرتضی طلایی با اشاره به حضور پرشور مردم ...

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور پرشور هموطنان در پای صندوق‌های رأی، گفت: باید شکرگزار این حضور باشیم ضمن اینکه با توجه به پیشرفت‌های فعلی در شهر تهران، محمدباقر قالیباف بهترین گزینه برای دوره بعدی مدیریت شهری است.

به گزارش همشهری آنلاین، مرتضی طلایی با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: خوشبختانه در روز ۲۴ خرداد شاهد بودیم که شهروندان تهرانی نیز همانند دیگر هموطنانمان در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و کاندیدای مورد نظر خود برای ریاست جمهوری، همچنین کاندیدای مورد نظر خود را برای شورای شهر تهران انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری که در ابتدای سال به آن اشاره کرده بودند با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای محقق شد و اینک باید رئیس جمهور منتخب قدردان این حضور گسترده باشد.

طلایی بیان داشت: در هر صورت تمامی گزینه‌هایی که برای ریاست جمهوری تلاش کردند، همگی مورد تائید نظام بودند که در نهایت جناب آقای روحانی بعنوان رئیس جمهور منتخب کشورمان انتخاب شد و امیدواریم تمامی گروه‌ها دور از هرگونه نگاه سیاسی به وی در اداره کشور و پیشرفت آن کمک کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در ادامه به برگزاری انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران اشاره کرد و گفت: در این انتخابات نیز شاهد بودیم شهروندان تهران استقبال خوبی کردند و به کاندیداهای مورد نظر خود رای دادند .

وی ادامه داد: در حال حاضر در شهر تهران شاهد پیشرفت هستیم که با آغاز دوره چهارم شوراها نیز باید فردی برای تهران انتخاب شود که بتواند این مسیر را ادامه دهد.

طلایی ادامه داد: قطعاً محمدباقر قالیباف شهردار کنونی تهران می‌تواند در دوره بعدی نیز مدیریت شهری را بر عهده بگیرد چرا که وی بهترین گزینه برای شهر تهران است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4930

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.