اصفهانی‌ها همزمان با سراسر کشور پس از اعلام وزیر کشور مبنی‌بر انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور با گل و شیرینی جشن پیروزی خود و حضور حداکثری در انتخابات را برپا کردند. پس از اعلام وزیر کشور مبنی‌بر انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور اصفهانی‌ها نیز حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات را ...
اصفهانی‌ها همزمان با سراسر کشور پس از اعلام وزیر کشور مبنی‌بر انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور با گل و شیرینی جشن پیروزی خود و حضور حداکثری در انتخابات را برپا کردند.

پس از اعلام وزیر کشور مبنی‌بر انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور اصفهانی‌ها نیز حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات را جشن گرفتند و تا پاسی از شب در خیابان‌ها بودند. 

توزیع شکلات و شیرینی در خیابان‌های اصفهان موضوعی بود که به چشم می‌خورد و اشک شوق اصفهانی‌ها برای حضور و مشارکت گسترده‌ای که منجر به یک حماسه سیاسی بود در واقع به چشم می‌خورد. 

بسیاری از حامیان رئیس جمهور منتخب نیز انتخاب حسن روحانی را به یکدیگر تبریک می‌گفتند. 

به گزارش مهر پس از اعلام نتایج نهایی شمارش آراء توسط وزیر کشور خیابان‌های جنوب اصفهان مملو از جمعیت شد و تمامی خودروها با در دست داشتن تصویری از رئیس جمهور منتخب خود این پیروزی بزرگ ملت ایران را جشن گرفتند. 

یکی از کسانی که در این جشن حضور داشت به مهر گفت: در واقع این حضور حداکثری مردم در صندوق‌های رای نشان دهنده هوشیاری ملت ایران است که در هیچ برهه زمانی به حرف دشمن توجهی نمی‌کنند. 

شخص دیگری نیز گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران باید بدانند هر اندازه که بر علیه ما بیشتر تبلیغ کنند و ما را تحریم کنند حضور مردم در انتخابات پر رنگ تر خواهد بود و مردم ایران برای کشور و نظام خود دلسوز هستند. 

همچنین یکی دیگر از کسانی که با اشک شوق سخن می گفت بیان داشت: آنچه که رئیس جمهور آینده باید به آن توجه داشته باشد این است که در رفع مشکلات مردم اقدامی جدی کند و در واقع تلاش یک رئیس جمهور برای آبادانی کشور و رفاه مردم ایران کارنامه اوست و امیدوارم رئیس جمهور آینده کشورمان بتواند در این مسیر گام‌های موثری بردارد. 

به گزارش مهر حسن روحانی نزدیک به ۴۵ درصد آراء ماخوذه در استان اصفهان را به خود اختصاص داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4926

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.