نتایج انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاها در بعضی شهرهای استان قزوین مشخص شدند. الوند فرماندار البرز اظهار داشت: علی رضایی‌جهانی با ۹ هزار و ۵۹۸ رأی، حبیب‌الله مولایی با هفت هزار و ۱۶۴ رأی، علیرضا خمسه با شش هزار و ۳۰۹ رأی، علی قدمی با شش هزار و ۳۰۶ رأی به شورای ...

نتایج انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهرها و روستاها در بعضی شهرهای استان قزوین مشخص شدند.

الوند

فرماندار البرز اظهار داشت: علی رضایی‌جهانی با ۹ هزار و ۵۹۸ رأی، حبیب‌الله مولایی با هفت هزار و ۱۶۴ رأی، علیرضا خمسه با شش هزار و ۳۰۹ رأی، علی قدمی با شش هزار و ۳۰۶ رأی به شورای اسلامی شهر الوند راه یافتند.

غلامرضا حسن‌پور با اشاره به راه‌یابی اباذر عالمی با پنج هزار و ۴۱ رأی و ایوب قلی‌زاده چمتویی با چهار هزار و ۶۴۲ رأی به شورای این شهر افزود: همچنین کرم اوسطی با چهار هزار و ۴۷۹ رأی، محمد رفائی نژاد با چهار هزار و ۳۷۹ رأی و شعبان حسنی ریسنی با چهار هزار و ۳۲۴ رأی دیگر افرادی هستند که به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر الوند انتخاب شدند.

حسن‌پور ادامه داد: مقصود مقدم با چهار هزار و ۳۱۸ رأی، موسی مداح با چهار هزار و ۲۰۳ رأی، علیرضا سلطان‌شاه با چهار هزار و ۱۱۲ رأی و سیدمهدی موسوی‌نژاد دریاکناری با چهار هزار و ۶۰ رأی اعضای علی‌البدل شورای این شهر شدند.

محمدیه

رئیس ستاد انتخابات شهرستان البرز خاطرنشان کرد: در شهر محمدیه علی‌یار حسنی با سه هزار و ۵۸۲ رأی بیشترین آمار را به خود اختصاص داد و زهرا قلی‌خانی با سه هزار و ۵۷۵ رأی، علی کاظمی با سه هزار و ۳۳۲ رأی و میکائیل سلمانی با سه هزار و ۱۲۲ رأی از این پس در شورای اسلامی این شهر به مردم خدمت می‌کنند.

حسن‌پور اذعان کرد: نگهدار سمیعی‌پور با دو هزار و ۹۳۳ رأی، فریدالدین ایوبی با دو هزار و ۹۱۹ رأی و قاسم نجف‌پور با دو هزار و ۷۹۹ رأی دیگر اعضای اصلی شهر محمدیه هستند.

وی یادآور شد: شمس‌الله غلامی وناشی با دو هزار و ۷۹۶ رأی، علی‌اصغر کیانی با دو هزار و ۵۳۹ رأی و نرگس موسی‌زاده با دو هزار و ۴۹۷ رأی به عنوان علی‌البدل انتخاب شدند.

شریفیه

این مسئول در خصوص اعضای شورای اسلامی شهر شریفیه با اشاره به اینکه امسال به دلیل افزایش جمعیت این شهر تعداد اعضای شورای اسلامی آن از پنج به هفت نفر افزایش یافت، عنوان کرد: فاطمه خمسه با سه هزار و ۴۵۵ رأی بیشترین رأی را داشت و آیت نظری‌اصل با سه هزار و ۱۹۰ رأی، حسن بهتویی با سه هزار و ۱۰۶ رأی و روح‌الله احمدی الموتی با دو هزار و ۵۳۷ رأی دیگر برگزیدگان مردم شهر شریفیه بودند.

حسن‌پور بیان کرد: حیدر محمدحسن‌لی با دو هزار و ۳۳۸ رأی، معصومه بهرامی با دو هزار و ۱۳۸ رأی و بخش‌علی فرمانی با دو هزار و ۱۴ رأی بقیه اعضای شورای این شهر را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: علی‌اکبر کرمی با یک هزار و ۷۳۷ رأی، حسین بابایی اقدم با یک هزار و ۷۳۵ رأی و حسین شریفی‌تبار با یک هزار و ۶۰۳ رأی اعضای علی‌البدل شورای شهر شریفیه هستند.

بیدستان

وی در خصوص اعضای شورای شهر بیدستان گفت: علیرضا بیات با سه هزار و ۳۱۲ رأی، ابراهیم فرزان‌مهر با دو هزار و ۸۵۱ رأی و علی سلمی‌پور ریسن با دو هزار و ۴۳۵ رأی به عنوان اعضای شورای اسلامی این شهر مشخص شدند.

فرماندار البرز با بیان اینکه حسن زارع‌پور با دو هزار و ۱۵۹ رأی و سیدابوالفضل بذرگری با دو هزار و ۱۲۹ رأی دیگر اعضای اصلی شورای شهر بیدستان هستند، تصریح کرد: سیدجلال حمزه‌لو با یک هزار و ۷۴۱ رأی و مهرداد کاویان‌فر با یک هزار و ۷۰۰ رأی هم اعضای علی‌البدل شورای این شهر شدند.

آبیک

فرماندار شهرستان آبیک اظهار داشت: پس از پایان شمارش آرا، فضل‌الله اکبری با هشت هزار و ۱۳ رأی، زهرا صیادی شش هزار و ۶۰۹ رأی و سید مرسل موسوی با شش هزار و ۵۵۰ رأی موفق به راه‌یابی به شورای شهر آبیک شدند.

عبدالحسین داداشی ادامه داد: همچنین سیدجواد موسوی با پنج هزار و ۸۹۵ رأی، علی باقری پنج هزار و ۱۷۸ رأی و موسی محمدی با پنج هزار و ۱۶۷ رأی از دیگر منتخبان مردم شهر آبیک برای حضور در شورای این شهر هستند.

داداشی بیان کرد: همچنین عبدالله ملک‌پور با پنج هزار و ۹۲ رأی، محمد خرمن‌بیز با چهار هزار و ۷۴۹ رأی و محسن حسام با چهار هزار و ۶۱۷ رأی به عنوان دیگر اعضای اصلی شورای اسلامی شهر آبیک انتخاب شده‌اند.

وی افزود: حسین امینی با چهار هزار و ۲۲۱ رأی، ماشاءالله غفاری چهار هزار و ۴۲ رأی، حسن اسماعیلی سه هزار و ۹۶۰ رأی و حمیدرضا دلوی با سه هزار و ۷۹۵ رأی به ترتیب به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر آبیک انتخاب شده‌اند.

این مسئول در خصوص اعضای شورای اسلامی شهر خاکعلی گفت: محمد یاوری‌راد با ۸۴۷ رأی، عباس بابایی ۶۰۳ رأی، مرتضی قاسمی ۵۴۶ رأی، کرم اصغریان ۵۲۳ رأی و ولی‌الله اسکاوند با ۴۸۵ رأی به ترتیب به عنوان اعضای اصلی به شورای اسلامی شهر خاکعلی راه یافتند.

داداشی خاطرنشان کرد: خسرو منصوری با ۴۳۷ رأی و فتح‌الله مرادی کشمرزی با ۴۰۲ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی این شهر انتخاب شده‌اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4922

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.