حسین اسماعیلی در گفت‌وگو  اظهار کرد: هشت نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر سه قلعه انتخاب شدند. وی با بیان اینکه از تعداد هشت نفر انتخاب شده پنج نفر عضو اصلی هستند، اذعان داشت: از این تعداد سه نفر جزء اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر سه قلعه انتخاب شدند. رئیس ستاد انتخابات سرایان یادآور شد: غلامرضا ...

حسین اسماعیلی در گفت‌وگو  اظهار کرد: هشت نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر سه قلعه انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه از تعداد هشت نفر انتخاب شده پنج نفر عضو اصلی هستند، اذعان داشت: از این تعداد سه نفر جزء اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر سه قلعه انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات سرایان یادآور شد: غلامرضا شهسواری با یک‌هزار و ۳۵۹ رأی، جواد ضیائی با یک‌هزار و ۱۴۶ رأی، محمد آسیم با یک‌هزار و ۹۹ رأی، جواد زینلی با یک‌هزار و ۵۷ رأی و علی اشرف‌زاده با ۷۳۶ رای برای اعضای اصلی شورای شهر سه قلعه انتخاب شدند.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: آقایان حسن اسعد سه قلعه با ۶۵۷ رأی، محمد واحدی‌فر با ۶۵۶ رأی و غلامرضا شریف‌زاده با ۳۴۶ رأی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر سه قلعه شناخته شدند.

۹۵ درصد مردم سربیشه در انتخابات شرکت کردند

+

شمارش آرا از ساعت ۲۲ دیشب آغاز شد و تا ساعت پنج صبح ادامه یافت.

وی تصریح کرد: مردم حماسه‌ای که مدنظر مقام معظم رهبری بود را انجام دادند و کار ما مسئولان را سخت‌تر کردند و آنها به وظیفه خود عمل کردند و حال نوبت ماست که به وظیفه خود عمل کنیم.

فرماندار سربیشه با اشاره به خوب بودن روند انتخابات متذکر شد: من توصیه‌ام به مردم این است که آرامش خود را حفظ کنند و این شیرینی که بدست آورده‌اند به کام نظام و خودشان تلخ نکنند.

حسین‌پور متذکر شد: من به تمام کسانی که رأی آورده‌اند تبریک عرض می‌کنم و می‌خواهم بگویم که اگر تا دیروز بحث رقابت بود الان وقت رفاقت است؛ میدان، میدان خدمتگزاری است و این را به دیده خدمتگزاری بنگرند و برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

اعلام نتایج نهایی انتخابات چهارمین دوره شورای شهر طبس

احمد طالبیان‌مقدم لحظاتی پیش در طبس به ارائه آماری از نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر طبس، به شرح زیر پرداخت:

تعداد برگ‌های تعرفه مصرف شده: ۲۱ هزار و ۴۵۲ عدد

تعداد برگ‌های رأی داخل صندوق: ۲۱ هزار و ۴۲۱ عدد

تعداد برگ‌های رأی باطله مأخوذه: ۷۶۴ رأی

تعداد برگ‌های رأی صحیح: ۲۰ هزار و ۶۵۷ رأی

تعداد کل برگ‌های رأی مأخوذه (مجموع برگ‌های رأی صحیح و باطله مأخوذه): ۲۱ هزار و ۴۲۱ رأی

که به ترتیب دارندگان بیشترین رأی در بین نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر طبس به این شرح است:

اعضای اصلی شورای اسلامی شهر طبس:

۱- پیام بخشی طوسی با ۵ هزار و ۷۸۱ رأی

۲- رسول عراقی با ۴ هزار ۳۰۴ رأی

۳- سید عنایت‌الله قریشی با ۳ هزار و ۹۸۴ رأی

۴- محمدحسین اخوان‌صفار با ۳ هزار و ۵۸۸ رأی

۵- محمود فخاری با ۳ هزار و ۵۴۷ رأی

۶- علیرضا عبدالرحیمی با ۳ هزار و ۵۳۳ رأی

۷- حسین جعفریان مقدم با ۳ هزار و ۴۲۸ رأی

اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر طبس:

۱- محمد محمدیان با ۳ هزار و ۱۴۵ رأی

۲- سید غلامرضا برکاتی با ۳ هزار و ۸۶ رأی

۳- زهرا حسین‌پور با ۲ هزار و ۸۲۴ رأی

نتایج نهایی انتخابات شورای شهر بشرویه اعلام شد

علیرضا زمان‌زاده در بشرویه اظهار کرد: پس از شمارش آرای ریاست جمهوری، کار شمارش آرای شوراهای اسلامی در شهرستان بشرویه آغاز شد.

وی با بیان اینکه علی قلیان‌اول با ۵ هزار و ۳۲۶ رأی پیروز انتخابات در شهر بشرویه شد، گفت: علی زارع رمضانی با ۳ هزار و ۲۳ رأی نفر دوم، معصومه عامری با ۲ هزار و ۵۴۴ رأی نفر سوم، احمد دهوکی با ۲ هزار و ۴۷۹ رأی نفر چهارم و همچنین محمد مقیمیان هوش با ۲ هزار و ۴۳۶ رأی پنج نفر نخست انتخابات شدند.

رئیس ستاد انتخابات بشرویه افزود: همچنین علی‌اکبر خاکی‌نژاد با ۲ هزار و ۳۹۹ رای و عباس جعفرزاده با ۲ هزار و ۲۸۸ رأی جزو اعضای علی‌‌البدل شدند.

رضا سیف‌الله پیشتاز انتخابات شوراهای شهر سرایان شد

حسین اسماعیلی اظهار داشت: در سرایان مردم در صحنه انتخابات پرشور حاضر شدند.

وی با بیان اینکه شمارش آرا در شهرستان سرایان به پایان رسیده، گفت: رضا سیف‌الله با ۳ هزار و ۶۴۲ رأی در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی گوی سبقت را از دیگر رقبای خود گرفت.

معاون سیاسی فرماندار سرایان گفت: برای انتخابات شوراهای اسلامی سرایان پنج نفر به ترتیب رضا سیف‌الله با ۳ هزار و ۹۴۲ رأی، علی اسحاقی با ۳ هزار و ۹۷۰ رأی، سید حسن آثار با ۲ هزار و ۸۳۱ رأی، محمد‌علی اصغری با ۲ هزار و ۲۸۷ رأی و محمد‌رضا ابراهیم‌زاده با ۲ هزار و ۱۶۳ رأی انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سرایان با بیان اینکه سه نفر به عنوان عضو علی‌البدل برای شوراهای اسلامی انتخاب شدند، خاطر نشان کرد: اعضای علی‌البدل به ترتیب حسن محمد‌آبادی با یک‌هزار و ۸۷۶ رای، محمد عاشوری با یک‌هزار و ۷۹۰ رأی و محمد صولتی با یک‌هزار و ۷۶۷ رأی سه عضو علی‌البدل شهر سرایان هستند.

نتایج نهایی انتخابات شورای شهر در حاجی‌آباد اعلام شد

فرهاد فلاحتی اظهار کرد: مشارکت و حضور آگاهانه مردم شهرستان زیرکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی چشمگیر بود.

وی ادامه داد: مردم با حضور در انتخابات به مقتدای خویش، مقام معظم رهبری لبیک گفته و با شور و شوقی وصف ناشدنی در پای صندوق‌های رأی حاضر و رأی خود را به صندوق انداختند.

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه این شهرستان دارای دو شهر حاجی‌‌آباد و زهان است، اذعان داشت: کاندیداهای انتخاب شده چهارمین ‌دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان حاجی‌آباد به ترتیب مهدی وحید‌پور با یک‌هزار و ۱۷۱ رأی، محمد موحدیان با یک‌هزار و ۱۲۶ رأی، فاطمه خانی با ۹۸۰ رأی، حسین روحی با ۸۷۴ رأی و همچنین حجت علی‌زاده با ۸۵۹ رأی به شوراهای اسلامی شهر و روستا راه یافتند.

وی تصریح کرد: در انتخابات شهرستان زیرکوه ۲۲ هزار و ۵۷۰ نفر مشارکت داشته‌اند.

فرماندار زیرکوه با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد مردم در انتخابات شرکت داشته‌اند، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی بی‌نظیر بوده است.

فلاحتی از رقابت ۱۸ نفری کاندیداها درشهر حاجی‌آباد زیرکوه خبر داد و خاطر نشان کرد: از بین این ۱۸ نفر مهدی وحید‌پور با یک‌هزار و ۱۷۱ رأی پیروز انتخابات شد.

شورای شهر فردوس منتخبین خود را شناخت

محمدرضا رجبی‌مقدم فرماندار فردوس اسامی منتخبین شورای اسلامی شهر فردوس را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- حسین اکبری ۷ هزار و ۲۵۶ رأی

۲- سیدحسن مزدآور ۵ هزار و۶۵۶ رأی

۳- سیدمرتضی هاشمی ۴ هزار و ۹۸۵ رأی

۴- محمدحسین میثمی ۴ هزار و ۶۶۱ رأی

۵- اکرم آیرم ۳ هزار و ۶۵۸ رأی

۶-علیرضا غلامرضانژاد ۳ هزار و ۱۱۳ رأی

۷-محمدرضا زال حسینی ۳ هزار و ۷۰ رأی

۸- غلامرضا مرادی حسین‌آباد ۳ هزار و ۴۰ رأی

۹- مهدی روشن ۲ هزار و ۹۹۳ رأی

از این تعداد هفت نفر به عنوان عضو اصلی شورای اسلامی شهر فردوس و دو نفر نیز عضو علی‌البدل هستند.

اعضای شورای چهارم شهر آیسک انتخاب شدند

حسین اسماعیلی در بیرجند اظهار داشت: در شهر آیسک مردم هر چه پرشورتر در صحنه انتخابات حاضر شدند.

وی با بیان اینکه محمدتقی اسماعیلی با یک‌هزار و ۸۵۴ رأی پیروز انتخابات در شهر آیسک شد، گفت: سید حسن مقدس با یک‌هزار و ۶۶۹ رأی، غلامرضا صنعتی با یک‌هزار و ۵۳۸ رأی، حسن صنعتی با یک‌هزار و ۵۳۶ رأی جزء اعضای اصلی شورای شهر آیسک هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سرایان با بیان اینکه از هفت نفر انتخاب شده برای شوراهای اسلامی شهر آیسک سه نفر از اعضای علی‌البدل هستند، خاطر نشان کرد: حسین روحی با یک‌هزار و ۴۳۰ رأی و مجید علمدار با یک‌هزار و ۲۵۷ رأی و محمد انصاری با ۹۲۸ رأی از اعضای علی‌البدل شهر آیسک هستند.

نتایج نهایی انتخابات شورای شهر اسلامیه اعلام شد

محمد‌رضا رجبی‌مقدم در بیرجند با بیان اینکه شمارش آراء شعب صندوق اخذ رأی در فردوس پایان یافته است، افزود: انتخابات در سلامت کامل در فردوس برگزار شد.

وی افزود: از مجموع ۳ هزار و ۷۱۵ رأی عباس کبوتری با یک هزار و ۸۱۲ رأی پیروز انتخابات شد.

فرماندار فردوس با بیان اینکه محمد‌اسماعیل دهقانی با یک هزار و ۴۶۳ رأی نفر دوم شده است، اضافه کرد: بیکی‌زاده با یک‌هزار و ۲۲۷ رأی نفر سوم، محمد‌حسن باصری با یک هزار و ۵۹ رأی نفر چهارم و همچنین مهدی سلیمی با ۹۰۹ رأی پنج نفر نخست انتخابات شدند.

رجبی‌مقدم اذعان داشت: علی خطیب با ۸۴۹ رأی و غلام‌رضا حراث با ۷۶۹ رأی جزو اعضای علی ‌البدل شدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4921

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.