دفتر مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشجویی لرستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم حماسه سیاسی را رقم زدند، اکنون نوبت رئیس‌جمهور منتخب است تا بنا بر وعده‌های انتخاباتی و انتظارات مردم و رهبر، خود را برای خلق حماسه اقتصادی آماده کند. ، دفتر مرکزی تشکل های اسلامی دانشجویی لرستان بمناسبت خلق حماسه سیاسی ملت ایران در ...
دفتر مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشجویی لرستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم حماسه سیاسی را رقم زدند، اکنون نوبت رئیس‌جمهور منتخب است تا بنا بر وعده‌های انتخاباتی و انتظارات مردم و رهبر، خود را برای خلق حماسه اقتصادی آماده کند.

، دفتر مرکزی تشکل های اسلامی دانشجویی لرستان بمناسبت خلق حماسه سیاسی ملت ایران در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: رهبر انقلاب همواره مردم را به حضور حداکثری و گسترده در انتخابات تشویق کرده و ریختن هر رای به صندوق را، سوای آنکه به چه کسی داده می شود، در واقع رای به نظام جمهوری اسلامی دانسته اند؛ چرا که دشمنان در این انتخابات نیز تلاش کردند در ایران انتخاباتی کم رنگ و با حضور حداقلی شکل بگیرد تا آنها به بهانه اینکه مردم به نظام و سیستم انتخابات آن اعتماد ندارند، برای تهاجمات تبلیغی و رسانه ای و بدنبال آن جنگ نظامی امیدوار شوند.

 

در بیانیه دفتر مرکزی تشکل های اسلامی دانشجویی لرستان تصریح شده است: خلق حماسه ۲۴ خرداد که توسط مردم آگاه و حامی نظام شکل گرفت از طرفی باعث شادی دل رهبر و حامیان نظام در داخل و جهان شد، همچنان که سیدحسن نصرالله بلافاصله این حضور پرشور مردم را تبریک گفت و از طرفی دیگر موجب یاس و نا امیدی و بهت و حیرت دشمنان و خلع سلاح تبلیغاتی آنان علیه نظام جمهوری اسلامی گردید.

 

در پایان این بیانیه آمده است: اما فرد منتخب مردم هر کسی باشد خارج از شش نفر مورد تایید شورای نگهبان که همه درون نظام اما با سلایق مختلف می باشند، نیست؛ پس بنا به  فرموده رهبر نباید باعث کدورت طرفداران سایر نامزدها شود؛ چراکه  فرد منتخب این حماسه سیاسی، رئیس جمهور همه مردم خواهد بود و ما هم پیشاپیش این موفقیت را به وی تبریک و تهنیت گفته و به او می گوییم مردم حماسه سیاسی خود را رقم زدند، حالا نوبت شماست تا بنا بر وعده های انتخاباتی و انتظارات مردم و رهبر، خود را برای حماسه اقتصادی آماده کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4897

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.