پس از اعلام نتایج انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم، هواداران وی به خیابان‌های اهواز آمده و به جشن و شادمانی پرداختند.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، پس از موفقیت حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و معرفی وی ...

پس از اعلام نتایج انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و انتخاب حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم، هواداران وی به خیابان‌های اهواز آمده و به جشن و شادمانی پرداختند.

خبرگزاری فارس: طرفداران حسن روحانی در خیابان‌های اهواز جشن گرفتند

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از اهواز، پس از موفقیت حسن روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و معرفی وی به عنوان رئیس جمهور منتخب کشور طرفداران وی به ابراز شادمانی پرداخته و با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از رئیس جمهور منتخب اعلام کردند.

در ساعات اولیه قطعی شدن موفقیت حسن روحانی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری نیز اهواز شاهد شکل‌گیری تجمعات هواداران وی در برخی خیابان‌های این شهر بود.

حضور و تجمع مردم در مناطقی از جمله کیانپارس، زیتون کارمندی، کورش و بلوار ساحلی به قدری بود که ترافیک سنگینی در برخی از این نقاط ایجاد کرد.

تجمع طرفداران حسن روحانی از ساعت ۱۰ شب و پس از موفقیت وی در انتخابات شروع شد و تا ساعت ۴ صبح و با همان شور و هیجان ادامه داشت.

تجمعات مردمی در حالی برگزار شد که مسئولان انتظامی نه تنها با هیچ یک از مردم درگیر نشدند بلکه در برقراری نظم در خیابان‌ها حضور مؤثری داشتند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4892

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.