استاندار هرمزگان در پیامی حضور گسترده مردم در انتخابات را لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای تحقق حماسه سیاسی دانست.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی در این پیام آورده است: انتخابات ۲۴ خرداد نشان داد انقلاب اسلامی و نظام برآمده از متن اراده و رأی مردم، با ...

استاندار هرمزگان در پیامی حضور گسترده مردم در انتخابات را لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای تحقق حماسه سیاسی دانست.

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان از حضور گسترده مردم در انتخابات قدردانی کرد

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی در این پیام آورده است: انتخابات ۲۴ خرداد نشان داد انقلاب اسلامی و نظام برآمده از متن اراده و رأی مردم، با صلابت و استواری بی نظیر همچنان در صراط مستقیم به سمت دستیابی به اهداف و آرمان‌های متعالی خود شتابان‌تر از گذشته در حرکت است و جبهه دشمنان رنگارنگ جمهوری اسلامی همچنان برابر آن ناکام و ناتوان خواهد بود.

وی با بیان اینکه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا تجلی وحدت و انسجام ملت ایران بود، افزود: به طور قطع پیروز اصلی میدان حماسه سیاسی ۲۴ خرداد مردم شریف ایران اسلامی هستند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: مردم فهیم، بیدار و دشمن شناس ایران اسلامی در لبیک به رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور شکوهمند و مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، دشمن را مات و حیرت زده کرده و به رغم تمام فشارهای تبلیغاتی نظام سلطه و استکبار، بار دیگر اراده خود را در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.

استاندار هرمزگان در ادامه ضمن قدردانی از حضور مردم این استان در انتخابات ۲۴ خرداد خاطرنشان ساخت: مردم مومن ،انقلابی و حماسه ساز هرمزگان نیز در این‌ برهه‌‌ حساس‌ مانند همیشه‌ به‌ فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته‌ و با درک‌ اهمیت‌ و حساسیت بالای انتخابات و همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی حضوری پررنگ داشته و ضمن ادای تکلیف دینی و ملی، جلوه های بی نظیری از اقتدار، عزت و وفاداری خود به آرمان‌ها و ارزش‌های الهی را در مقابل دیدگان جهانیان جلوه‌گر ساختند.

عزیزی در پایان گفت: حضور میلیونی آحاد مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان و شرکت در این آزمون بزرگ الهی را به ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای مدظله العالی و تمامی ولایت‌مداران متعهد تبریک و تهنیت عرض کرده، استمرار نصرت الهی و فتح قلل سیاسی جهان را از درگاه حضرتش مسئلت می‌نمایم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4883

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.