قانون هدفمندسازی یارانه‌ها که به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های اقتصادی در دولت دهم به اجرا در آمد، بر خلاف تصور در گام اول متوقف شد همواره چگونگی اجرای آن از سوی برخی کارشناسان مورد انتقاد قرار گرفت، اکنون با پایان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، این سوال مطرح است که دولت آینده این قانون ...

قانون هدفمندسازی یارانه‌ها که به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های اقتصادی در دولت دهم به اجرا در آمد، بر خلاف تصور در گام اول متوقف شد همواره چگونگی اجرای آن از سوی برخی کارشناسان مورد انتقاد قرار گرفت، اکنون با پایان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، این سوال مطرح است که دولت آینده این قانون را چگونه ادامه می دهد؟

حسن روحانی، هفتمین رییس جمهور منتخب مردم است که در اظهارات تبلیغاتی خود به این موضوع اشاره کرده است.
وی با تاکید بر این‌که قانون هدفمندکردن یارانه‌ها باید ادامه پیدا کند، گفت: این موضوع باید براساس قانون و آنچه که مجلس مصوب کرده اجرا شود. 
روحانی با اشاره به این که بنا بود با اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها، شاهد رونق در تولید باشیم و عدالت حاکم شود، گفت: ما باید اشکالاتی که در این ارتباط وجود دارد را جبران کنیم و آن را براساس قانون به درستی اجرا کنیم. 
هفتمین رییس جمهور منتخب ایران با بیان این که معتقدم در کنار یارانه نقدی باید یارانه کالایی نیز به دهک‌های پایین جامعه داده شود، تصریح کرد: چراکه در دولت تدبیر و امید، هدف این است که در بخش اقتصادی، آرامش به مردم داده شود و مردم برای کالاهای اساسی خود نگران نباشند. 
وی با تاکید بر این‌که صدقه گرفتن افتخار نیست، بلکه صدقه دادن افتخار است، خاطرنشان کرد: ما باید به نحوی حرکت کنیم که وضع مالی مردم خوب شود تا مالیات دهند و در واقع به سمتی برویم که دست دولت به سمت ملت دراز باشد نه برعکس آن.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4877

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.