برای اولین بار، مراسم عمامه گذاری روحانیون با حضور معاون حوزه های علمیه کشور ، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان و جمعی از مسئولین در حاجی آباد برگزار شد. به گزارش پیارم، آئین مراسم عمامه گذاری ۱۰ نفر از طلاب حوزه علمیه سفیران امام صادق(ع) با حضور ...

برای اولین بار، مراسم عمامه گذاری روحانیون با حضور معاون حوزه های علمیه کشور ، نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان و جمعی از مسئولین در حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش پیارم، آئین مراسم عمامه گذاری ۱۰ نفر از طلاب حوزه علمیه سفیران امام صادق(ع) با حضور آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ، حجت الاسلام سیدشکرالله زندوی مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، آیت الله فرحانی معاون حوزه های علمیه کشور، حجت الاسلام روح لله مختاری امام جمعه حاجی آباد، حجت الاسلام اسماعیل فوادیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی ،روحانیون و مردم ولایتمدار حاجی آباد برگزار شد.

 

امام جمعه بندرعباس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به اهمیت نقش روحانیون در خصوص آگاهی بخشی و خدمت رسانی در جامعه گفت: لباس روحانیت، لباس بندگی به مردم است و کسانی که این لباس را به تن می کنند باید توجه داشته باشند که وظیفه شان آگاهی بخشی و خدمت به مردم است.

 

آیت الله نعیم آبادی افزود: همانطور که جسم انسان نیاز به طبیب دارد، روح انسان هم نیاز به طبیب دارد و روحانیون طبیبان حاذقی هستند که خود به سراغ مردم می روند و مردم در درمان بیماری های روحی به آنها نیاز مبرم دارند.

 

امام جمعه بندرعباس در پایان سخنانش از نمازگزاران درخواست حمایت از حوزه های علمیه و تصریح کرد:بهترین فرزندانتان را در حوزه های علمیه ثبت نام و به این سنت پسندیده تشویق شان کنید.

 

در ادامه آیت الله فرحانی معاون حوزه های علمیه کشور نیز در خصوص شان و منزلت و جایگاه روحانیون در اسلام به ایراد سخن پرداخت.

 

گفتنی است: در این مراسم، جمعی از طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان حاجی آباد، ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند تا با استعانت از درگاه الهی و توجهات ویژه اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، به تبلیغ فرهنگ غنی و متعالی دین مبین اسلام بپردازند.

>;

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4855

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.