تسنیم: بحث افزایش نرخ تعرفه‌های تلفن‌های سیار تا سقف تعرفه‌های پایه مصوب کمیسیون تنظیم مقررات (۵۱۵ ریال) و فلت‌سازی شبکه همراه اول در اردیبهشت ماه از جمله بحث‌هایی بود که موجب شد افزایش تقریبا چشم‌گیر قبوض تلفن همراه گردن این دو طرح افتد. بسیاری از مشترکان که از قبوض اردیبهشت ماه خود ابراز تعجب کردند ...
تسنیم: بحث افزایش نرخ تعرفه‌های تلفن‌های سیار تا سقف تعرفه‌های پایه مصوب کمیسیون تنظیم مقررات (۵۱۵ ریال) و فلت‌سازی شبکه همراه اول در اردیبهشت ماه از جمله بحث‌هایی بود که موجب شد افزایش تقریبا چشم‌گیر قبوض تلفن همراه گردن این دو طرح افتد.
بسیاری از مشترکان که از قبوض اردیبهشت ماه خود ابراز تعجب کردند و معتقد بودند که استفاده بیشتری به نسبت دوره‌های گذشته نداشته‌اند اما هزینه پرداختی آنان بسیار بیشتر از دوره‌های پیشین آمده است، افزایش نرخ مکالمه سیار را دلیل چنین موضوعی عنوان کردند و البته پیش از آن مسئولان همراه اول در گفت‌وگو با تسنیم عنوان کرده بودند که پایه‌سازی نرخ تعرفه‌ها از خرداد ماه اجرایی خواهدش شد در حالیکه تغییر در نرخ فلت‌سازی شبکه نیز همپای همین موضوع خواهد بود و به یکباره و هم‌زمان اجرا خواهد شد.
اما این روزها که زمزمه افزایش نرخ مکالمات بیشتر شده، مدیر عامل همراه اول شخصا به صحنه آمده و هرگونه افزایش نرخی در تعرفه‌ها را تکذیب کرده است.

وحید صدوقی تاکید دارد که نارضایتی کاربران همراه اول در ارتباط با بالا رفتن مبلغ قبض‌هایشان در اردیبهشت‌ماه، احتمالا به دلیل افزایش مصرف آنان است زیرا تعرفه‌های اپراتور اول هیچ تغییری نداشته است.

او عنوان کرده که تعرفه تماس‌ها و پیامک بالا نرفته و اکنون ۱۰ سال می‌شود که تعرفه‌های ما تغییری نداشته و امسال هم تاکنون تغییری در تعرفه‌ تماس‌ها و پیامک‌هایمان نداشته‌ایم.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار درباره اعمال تعرفه‌های جدید نیز گفته است: تازه از اول هفته آینده بررسی‌های خود را آغاز خواهیم کرد تا براساس آن مشخص شود پس از اجرای فلت‌سازی شبکه همراه اول تعرفه‌هایمان از چه قرار باشد.

وی البته به مشترکانی که نسبت به قبض خود گله‌مند هستند نیز گفته که می‌توانند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین همراه اول رمز ورود به پورتال همراه اول خود را دریافت کرده و از طریق این پورتال ریز مکالمات‌شان را دریافت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4844

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.