یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران از نقطه نظر اقتصادی می تواند نقطه عطف مهمی در تاریخ جمهوری اسلامی… گروه اقتصادی: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران از نقطه نظر اقتصادی می تواند نقطه عطف مهمی در تاریخ جمهوری اسلامی باشد چرا  که اقتصاد ایران همواره با سیاست گره خورده است. حالا نیز ...
یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران از نقطه نظر اقتصادی می تواند نقطه عطف مهمی در تاریخ جمهوری اسلامی…
گروه اقتصادی: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران از نقطه نظر اقتصادی می تواند نقطه عطف مهمی در تاریخ جمهوری اسلامی باشد چرا  که اقتصاد ایران همواره با سیاست گره خورده است.

حالا نیز با افزایش احتمال ریاست جمهوری حسن روحانی به نظر می رسد تاثیرات سیاسی انتخابات یازدهم آغاز شده چرا که بر اساس آخرین اخبار رسیده از بازار، قیمت سکه در بازار تهران با ۵۰ هزار تومان کاهش، یک میلیون و ۲۵۸ هزار تومان و طرح قدیم با ۴۵ هزار تومان کاهش یک میلیون و ۲۳۰ هزار تومان تعیین قیمت شده است.

همچنین قیمت نیم سکه ۱۵ هزار تومان کاهش یافت و به ۶۸۰ هزار تومان رسید و ربع سکه ۴۲۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد که نسبت به روز پنجشنبه ۱۰ هزار تومان کاهش نشان می‌دهد.

سکه گرمی هم ۵ هزار تومان کاهش یافت و به ۲۹۰ هزار تومان درج قیمت شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش حدود ۳ هزار تومانی، ۱۱۹ هزار توماناعلام شده است.

این در حالی است که بر اساس پیش بینی ها، از آنجایی که نزدیک ترین فرد به آیت الله  هاشمی رفسنجانی حسن روحانی است، به نظر می رسد ، ادامه دهنده دیدگاههای اقتصادی آیت الله هاشمی  باشد.

بر این اساس در صورت بازگشت تیم به روز شده دوران کارگزاران سازندگی احتمالا باید  منتظر افزایش توجه به اقتصاد بود.

اقتصادی ها پیش بینی کرده اند  در کوتاه مدت، پیروزی حسن روحانی  باعث کاهش نرخ ارز حدقل در یک دوره ۲ ماهه تا بعد از انتخابات می شود

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4842

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.