شریف زاده گرچه بیشتر از ۴۷ سال سن ندارد ولی تحصیلات عالی حوزوی و دانشگاهی را بخوبی پشت سر گذاشته و در رشته فقه، اصول، فلسفه واخلاق بعنوان روحانی جوان شهرت کسب کرده بود. با این حال حمایت وی از مشایی تمام گذشته علمی اش را تحت تاثیر گذاشت. شریف زاده معتقد است اگر مشایی ...
شریف زاده گرچه بیشتر از ۴۷ سال سن ندارد ولی تحصیلات عالی حوزوی و دانشگاهی را بخوبی پشت سر گذاشته و در رشته فقه، اصول، فلسفه واخلاق بعنوان روحانی جوان شهرت کسب کرده بود. با این حال حمایت وی از مشایی تمام گذشته علمی اش را تحت تاثیر گذاشت. شریف زاده معتقد است اگر مشایی رد صلاحیت نمی شد جناح هاشمی نمی توانست به قدرت برگردد.

بهمن شریف‌زاده آرای بالای حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری را شکست اصولگرایان و پیروزی اصلاح طلبان و جریان هاشمی عنوان کرد و گفت: تنها کسی که می‌توانست در میدان رقابت کاندیدای جناح آقای هاشمی را شکست دهد مهندس مشایی بود.

این روحانی نزدیک به مشایی در گفت‌و‌گو با قانون آنلاین ادامه داد: ما از ابتدا به اصولگرایان گفتیم که شما توانایی شکست اصلاح طلبان را ندارید ولی ان‌ها دچار توهم شدند و حتی گفتند که دولت را آن‌ها روی کار آوردند.

مدیر گروه مطالعات دینی مرکز ملی مطالعات جهانی شدن با اشاره به اینکه «شاید رای به روحانی رای به اصولگرایی باشد» افزود: آنچه واضح است جبهه اصلاحات و آقایان هاشمی و خاتمی از آقای روحانی حمایت کردند و ازآنجا که آرای اصلاح طلبان کم نیست رای آقای روحانی بالا رفت.

حجت الاسلام شریف‌زاده همچنین خاطر نشان کرد: چهار سال پیش تعداد زیادی به آقای موسوی رای دادند؛ در انتخابات یازدهم نه تنها رای دهندگان به آقای موسوی بلکه افراد گوناگونی رای خودشان را به روحانی دادند و باعث این کسب آرای شدند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4838

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.