رییس ستاد انتخابات شهر تهران گفت: شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری با شمارش آرای موجود در صندوق شماره ۱۱۰ آغاز شد. پیارم به نقل از جام نیوز سعید احمدی شهرکی معاون سیاسی فرماندار تهران، خاطرنشان کرد: به دلیل میمون و مبارک بودن صندوق شماره ۱۱۰ به عنوان صندوقی که اولین رای را رهبری در آن ...
رییس ستاد انتخابات شهر تهران گفت: شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری با شمارش آرای موجود در صندوق شماره ۱۱۰ آغاز شد.

پیارم به نقل از جام نیوز سعید احمدی شهرکی معاون سیاسی فرماندار تهران، خاطرنشان کرد: به دلیل میمون و مبارک بودن صندوق شماره ۱۱۰ به عنوان صندوقی که اولین رای را رهبری در آن انداخته‌اند، بسیاری از افراد تمایل داشتند تا آرایشان در این صندوق بیندازند.

 

وی افزود: به همین دلیل شمارش آرای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را از صندوق ۱۱۰ آغاز کردیم.

 

با گزارش لحظه به لحظه شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری با جام نیوز همراه باشید…

 

* طبق گزارش ها شمارش آرا که اولویت با شمارش آرای ریاست جمهوری است در تمامی استانها و تمامی نقاط مختلف کشور آغاز شده و به محض اطلاع از منبع معتبر و رسمی، مخاطبین فرهیخته را مطلع خواهیم کرد.

 

* وزارت کشور اعلام کرده شخص وزیر و یا دبیر ستاد انتخابات کشور، فقط منبع رسمی اعلام نتایج هستند.

 

* به اطلاع مخاطبین فرهیخته جام نیوز می رساند صفحه اختصاصی گزارش لحظه به لحظه نتایج انتخابات ریاست جمهوری بلافاصله بعد از اولین گزارش از سوی منبع رسمی در معرض دید شما قرار خواهد گرفت.

 

جهت ورود به صفحه بر روی تصویر کلیک کنید

 

۰۰ : ۰۰ //  معاون سیاسی فرماندار تهران گفت: تا ۱٫۵ ساعت دیگر صورتجلسات صندوق‌های رای به فرمانداری گزارش داده می‌شود و ما به تنظیم و کنترل آنها مشغول خواهیم شد.

 

۱۵ : ۰۰ //  در برخی از کشورهایی که رای گیری از هموطنان ایرانی مقیم انجام شده، شمارش آرا آغاز شده و در حال اعلام نتیجه است. کار شمارش آرا در شعب شرق آسیا و برخی شعب خاورمیانه به اتمام رسیده ولی رای گیری در قاره آمریکا به علت فاصله زمانی، همچنان ادامه دارد.

 

۱۰ : ۲ //  سخنگوی شورای نگهبان گفت: بر اساس قانون صورت‌جلسه نتایج انتخابات باید به امضای ناظرین ما برسد تا اعتبار لازم را کسب کند. در حال حاضر صورت‌جلسات به تدریج در حال ارسال آمار به سایت مرکزی ما و وزارت کشور است.

 

۲۰ : ۲ // فرماندار اردبیل در جمع خبرنگاران در این شهر گفت: بررسی آمار نشان می‌دهد ۷۰ درصد مردم اردبیل در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا مشارکت داشته‌اند.

 

۲۵ : ۲ // استاندار کرمان بامداد شنبه طی سخنانی در ستاد انتخابات این استان، با اشاره به مشارکت ۷۰ درصدی مردم کرمان در انتخابات گذشته، گفت که آمار مشارکت مردم در این انتخابات از متوسط ۱۰ دوره قبلی بالاتر و به نزدیک ۸۰درصد رسیده است.

 

۳۰ : ۲ // مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران گزارش داده است: در مازندارن بیش از ۸۸٫۷۳ درصد مردم این استان در انتخابات مشارکت کرده‌اند.

 

۴۰ : ۲ // معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: ۷۵ درصد از واجدان شرایط در استان اصفهان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

 

۵۰ : ۲ // سیدصولت مرتضوی رییس ستاد انتخابات با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص زمان اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هنوز اطلاعات کافی در این‌باره به ما نرسیده و منتظر رسیدن این اطلاعات هستیم، گفت: به محض اینکه نتایج به ما اعلام شود، آنرا در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

 

۴۵ : ۳ // صولت مرتضوی دبیر ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا ستاد انتخابات کشور آماری از انتخابات ریاست جمهوری دارد، گفت: ما باید برای اعلام نتایج اطلاعات کاملی را داشته باشیم تا به صورت روشن و شفاف نتایج را اعلام کنیم. در حال حاضر اطلاعات کاملی برای اعلام نتایج نداریم.

 

۱۵ : ۴ // اولین برآوردها از نتایج غیررسمی انتخابات حکایت از پیشتازی حسن روحانی و محمدباقر قالیباف در انتخابات دارد.

 

۳۰ : ۴ // طبق گزارش ها تا این لحظه حدود ۸۰ درصد مشارکت در استان کرمانشاه در انتخابات ۲۴ خرداد ماه رقم خورد.

 

۳۰ : ۵ // در تازه ترین وعده وزارت کشور قرار است تا ساعت ۶ صبح آمار رسمی از طریق وزارت کشور اعلام گردد.

 

۴۲ : ۵ // وزیر کشور هم اکنون در حال گزارش آرا می باشد.

 

۴۵ : ۵ //

* تعداد کل رای تاکنون ۸۶۱۸۶۶

* روحانی  ۴۰۱۹۴۹   *  قالیباف  ۱۲۶۸۹۶ * جلیلی  ۱۱۹۲۹۴ * رضایی ۱۰۹۰۸۹ * ولایتی ۵۵۹۹۰ * غرضی ۱۳۴۳۱

 

۲۰ : ۶ // مصطفی محمدنجار در حاشیه اعلام نتایج اولیه انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: اتمام کار در انتخابات طبق روال قانونی برای بنده بسیار مهم است و بنده آدمی نیستم که تحت تاثیر ۴ سایت،‌ دقت و شفافیت را فدای سرعت کنم.

 

 

این خبر تکمیل می شود…

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4803

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.