مردم حاجی آباد از همان ساعات اول رای گیری در پای صندوق های رای حاضر شدند و به فرمان رهبر خود بار دیگر لبیک گفتند. به گزارش پیارم, مردم حاجی آباد از همان ساعات اولیهپای صندوق های رای حاضر شدند و حضور آنها لحظه به لحظه بیشتر می شود و تا کنون که ساعات پایانی ...

مردم حاجی آباد از همان ساعات اول رای گیری در پای صندوق های رای حاضر شدند و به فرمان رهبر خود بار دیگر لبیک گفتند.


به گزارش پیارم, مردم حاجی آباد از همان ساعات اولیهپای صندوق های رای حاضر شدند و حضور آنها لحظه به لحظه بیشتر می شود و تا کنون که ساعات پایانی رای گیری است هنوز با صف های طولانی مردم مواجه می شویم که منتظر هستند تا نوبت شان بشود و رای خود را به صندوق بیندازند.

در مصاحبه با مردمی که در انتخابات شرکت نمودند.

علیرضا یوسفی : آمده ام تا به فرمان رهبر لبیک بگویم و به آمریکا بگویم تحت هر شرایطی پشت ولی فقیه خود ایستاده ایم و از این نظام و انقلاب دفاع می کنیم.

عباس مرادی: سرنوشت کشورم برایم مهم بود.

فاطمه زارعی رای اولی: می خواهم با رای خودم به امریکا بگویم هرچقدر دلت می خواهد ما را تحریم کن ولی ما با تمام قدرت پای این نظام و انقلابمان ایستاده ایم دلم می خواهد این را بنویسید رهبر عزیزم دوستت دارم.

دینا محمدی: برای حفظ آبروی نظام جمهوری اسلامی برای اینکه رهبرم دستور داده بود  در انتخابات شرکت کرده ام.

 

مادر شهید مجید حسن زاده: اگر مجید هم بود می گفت گوش به فرمان رهبر باشید و در انتخابات شرکت کنید و من هم راه پسرم را ادامه میدهم و از مردم می خواهم که با حضور خودشان در پای صندوق های رای از این انقلاب که بخاطر آن ده هزار شهید از قبیل مجید رفتند محافظت کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4793

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.