مصاحبه خبرنگار پیار با مردم شهرستان حاجی آباد م بهروزی استاد دانشگاه: از مردم می خواهم که با حضور حداکثری خود در پای صندوق رای یک فردی را انتخاب کنند که پیرو ولی فقیه باشد. و با آمدن به پای صندوق رای می خواهیم به رهبر عزیزمان بگوییم که تا آخرین قطره خون خود را برای ...

مصاحبه خبرنگار پیار با مردم شهرستان حاجی آباد

م

بهروزی استاد دانشگاه: از مردم می خواهم که با حضور حداکثری خود در پای صندوق رای یک فردی را انتخاب کنند که پیرو ولی فقیه باشد. و با آمدن به پای صندوق رای می خواهیم به رهبر عزیزمان بگوییم که تا آخرین قطره خون خود را برای حفظ  کشورمان  تلاش می کنیم و از آرمانهای شهدا و امام راحل دفاع می کنیم و یک بار دیگر به جهان استکبار  ثابت خواهیم کرد که کشورمان را تحت هر شرایطی حفظ می کنیم.

کریم شریفی جانباز: از مردم عزیزمان می خواهم که با حضور خود در پای صندوق رای دشمنان را ناامید کنند و ما با حضور  به استکبار جهانی بفهمانیم که این کشور  هزاران شهید  داده و حاضر نیستیم که یک بار دیگر کشورمان را به بیگانگان بسپاریم.

و از فردی که رئیس جمهور می شود می خواهیم که نکند سازشی صورت بگیر و خون شهدا پیمال شود و مملکت ما را به بیگانگان نسپارد و ما باید راه شهدا را ادامه بدهیم.

خوش کام: هدفم از شرکت در انتخابات را حفظ نظام جمهوری اسلامی و یک وظیفه است, با حضورم در پای صندوق رای می خواهم به آمریکا بگویم ما با این تحریم ها میدان خالی نمی کنیم و در مقابل تحریم ها ایستاده گی می کنیم و پشتیبان و گوش به فرمان رهبر مان هستیم.

مهندس علی پور: از مردم می خواهم که حضور گسترده داشته باشند و به دستورات ولی فقیه و گوش دهند و برای سرنوشت کشور خود مشارکت داشته و مردم سالاری دینی را تقویت کنیم و به جهانیان ثابت کنیم و به فرمان رهبر عزیزمان لبیک بگوئیم و توطئه های دشمنان را نقش برآب کنیم.

مهندس حمید رضا نصیری : همه با هم در تحقق حماسه سیاسی که رهبر  عزیز فرمونده اند مشارکت داشته و با همبستگی و اتحاد و حضور حداکثری خود مان مشت محکمی بر دهان ابر قدرتهای جهان بزنیم. و از مردمی هم که حضور پیدا کردند در این انتخابات تقدیر تشکر می کنیم که برای سرنوشت کشورمان ارزش قائل شدند و یک بار دیگر همیشه و همجا از هر قوم و طایفه ای که هستند یک دل  و یک صدا در انتخابات شرکت کردند.

محمدی: دلیل حضور م خودم را حفظ آبروی نظام جمهوری اسلامی ایران

مریم: حمایت از کشور و آرمان های انقلاب و شهدا

شهسواری: وظیفه خود می دانم که در سرنوشت کشور خودم در انتخابات شرکت کنم.

محمد سالاری: در یک کلام حفظ نظام جمهوری اسلامی

نصرت معصومی ۷۰ ساله: گوش به فرمان رهبرم کردم و آمدم چون مادر رهبر گفت که باید رای بدید به این خاطر امدم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4787

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.