عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس گفت: ‌قدرت ملت ایران در خلق حماسه ۲۴ خرداد دامنه وسیعی از تهدیدات را دفع خواهد کرد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری امروز در نشستی پیرامون انتخابات گفت: چشم بسیاری از کشورهای جهان از دوست و دشمن خیره به انتخابات ۲۴ ...

عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس گفت: ‌قدرت ملت ایران در خلق حماسه ۲۴ خرداد دامنه وسیعی از تهدیدات را دفع خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: مشارکت گسترده در انتخابات بنیه دولت یازدهم را تقویت و تهدیدات را رفع می‌کند

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد آشوری امروز در نشستی پیرامون انتخابات گفت: چشم بسیاری از کشورهای جهان از دوست و دشمن خیره به انتخابات ۲۴ خرداد است تا ببینند ملت ایران در چه سطحی از نظام و کشور خود حمایت می‌کنند و بدون شک خلق حماسه حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات ۲۴ خرداد موجب خواهد شد که انبوهی از تهدیدات علیه ملت و نظام اسلامی دفع شده و جایگاه نظام به تراز بالاتری برسد که از آن بتوان در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و بین‌الملل استفاده کرد.

وی با بیان اینکه انتخابات ۲۴ خرداد از اهمیت ویژه‌ای به لحاظ شرایط و موقعیت زمانی و منطقه‌ای برخوردار است، اظهار کرد: ما هم اکنون در عرصه سیاست خارجی با کارشکنی های وسیع کشورهای متخاصم مواجهیم و بدون شک وقتی آنها عظمت و قدرت ملت بزرگ ایران در حمایت از نظام و میهن اسلامی‌شان را می‌بینند در محاسبات خودشان تجدید نظر می‌کنند و این مسئله می‌تواند فرصت‌های تازه‌ای را پیش روی دولت جدید برای استفاده مطلوب قرار دهد تا بتوان بخش قابل توجهی از مشکلات مردم را حل کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با دعوت از مردم بزرگ استان هرمزگان در انتخابات ۲۴ خرداد اظهار داشت: رای به هر کدام از کاندیداهای حاضر در عرصه انتخابات به تعبیر رهبری معظم انقلاب رای به نظام اسلامی و رای به ایران عزیز است و مردم ایران یک بار دیگر ثابت خواهند کرد که در مسیر حرکت به سوی آرمان‌های خود هیچ توفقی نخواهد داشت و هیچ قدرت سلطه‌گری قادر به مانع‌تراشی برای آنان نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4778

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.