رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بندرعباس گفت:‌ در راستای جمع‌آوری آرا سرنشینان مستقر در دریا و لنگرگاه‌های موجود در شهرستان، شعبه سیار ۱۶۵ بندرعباس به این امر اختصاص یافته است.   به گزارش پیارم به نقل از خبر گزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی ظهر امروز در نشستی پیرامون انتخابات با بیان اینکه در این دوره ...

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بندرعباس گفت:‌ در راستای جمع‌آوری آرا سرنشینان مستقر در دریا و لنگرگاه‌های موجود در شهرستان، شعبه سیار ۱۶۵ بندرعباس به این امر اختصاص یافته است.

خبرگزاری فارس: جمع‌آوری آرای سرنشینان شناورها در بندرعباس

 

به گزارش پیارم به نقل از خبر گزاری فارس از بندرعباس، احمد مرادی ظهر امروز در نشستی پیرامون انتخابات با بیان اینکه در این دوره از برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در شهرستان بندرعباس در مجموع ۳۲۰ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که فردا فعال می‌شوند، گفت: ۹۲ مورد از این شعبه‌ها سیار و ۲۲۸ شعبه ثابت هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در هر پروسه از جمع‌آوری آرا در کشورهای مختلف بخشی از توان مجریان به جمع‌آوری و اخذ رای از افرادی که در محل کار خود حضور دارند، معطوف می‌شود، افزود: بخشی از این افراد که در هرمزگان مورد نظر هستند صیادان، ملوانان و سرنشینان کشتی‌ها هستند که به دلیل مباحث خاص دریانوردی و محدودیت‌های دریا امکان آمدن به ساحل در روز جمعه را ندارند.

فرماندار بندرعباس اضافه کرد: از همین رو طی روزهای گذشته همانند سا‌ل‌های قبل برای جمع‌آوری آرای اینگونه افراد در محل کارشان شناورهای مربوطه در نظر گرفته شده است.

مرادی بیان داشت: در محدوده آب‌های هرمزگان امر رای گیری بر روی شناورها انجام می‌شود به نحوی که در بندرعباس نیز لنگرگاه جنوبی آب‌های این شهر به عنوان یکی از محدوده‌های اصلی مورد توجه است.

وی ادامه داد: امر رای گیری از سرنشینان شناورها توسط شعبه ۱۶۵ سیار که اختصاص به آب‌های خلیج فارس دارد انجام می‌شود.

فرماندار بندرعباس افزود: کل اعضای شوراهای شهرستان بندرعباس ۶۷۸ نفر عضو اصلی هستند و ۴۳۷ نفر نیز علی‌البدل هستند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بندرعباس در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه چشم تمام دنیا به مردم ایران در روز جمعه دوخته شده است، تصریح کرد: مرزنشینان بندرعباس همواره طی سی سال گذشته نشان داده‌اند که پایبند به آرمان‌ها و اصول‌های انقلاب هستند و فردا نیز پیش‌بینی‌ می‌شود حضوری گسترده در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4777

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.