بر اثر کسالت قلبی آقای ولایتی شب گذشته یک پزشک از یزد برای درمان به تهران آمده و برای ادامه فشارهای وارده در تبلیغات وی را آماده کرد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،شب گذشته یک پزشک متخصص قلب از استان یزد برای معاینه و ویزیت دکتر علی اکبر ولایتی به تهران امده و بعد از انجام ...

بر اثر کسالت قلبی آقای ولایتی شب گذشته یک پزشک از یزد برای درمان به تهران آمده و برای ادامه فشارهای وارده در تبلیغات وی را آماده کرد.


به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،شب گذشته یک پزشک متخصص قلب از استان یزد برای معاینه و ویزیت دکتر علی اکبر ولایتی به تهران امده و بعد از انجام مراحل درمانی پزشکی  وی را برای  ادامه سفرها و فشارهای تبلیغات ریاست جمهوری آماده کرده است.

گفته می شود شب گذشته حال آقای ولایتی بر اثر فشار زیاد خراب شد که در پی آن از این پزشک برای انجان معاینه دعوت شده است. این پرشک که ( ف ) نام دارد با پرواز مستقیم یزد – تهران برای انجام این ماموریت وارد فرودگاه مهراباد شد.

بعد از انجام معاینات لازم  و رفع کسالت آقای ولایتی امروز ادامه روند سخنرانی ها و تبلیغاتش را از سر گرفت.

از اوایل هفته جاری اخباری مبنی بر عارضه قلبی ولایتی در سایت های مختلف منتشزر شد تا آنجا که جناب ولایتی را امروز مجبور کرد در گفت و گو با فارس این مطلب را تکذیب کند.

ولایتی شایعه عارضه قلبی و انصرافش را مطالبی غیر واقعی دانست و گفت: از روز شنبه تاکنون به بیش از ۱۶ شهر و استان سفر کرده‌ام که فکر می‌کنم در نوع خود بی‌نظیر بوده و نشانه‌ای از عزم اینجانب برای ادای تکلیف و ادامه مسیری است که با مردم بزرگ ایران بسته‌ام.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4764

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.