فرمانده ناحیه سپاه حاجی اباد گفت: سپاه نقش مهمی در امرسازندگی، خنثی سازی فتنه های گذشته ،شکست طرحهای پلید دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسرائیل داشته است. به گزارش پیارم,سرگرد اباذر سالاری ضمن گرامی‌داشت روز پاسدار و اعیاد شعبانیه به اهمیت نقش جانبازان و شهدا در به ثمر رسیدن انقلاب اشاره کرد و گفت: ...

فرمانده ناحیه سپاه حاجی اباد گفت: سپاه نقش مهمی در امرسازندگی، خنثی سازی فتنه های گذشته ،شکست طرحهای پلید دشمنان اسلام از جمله آمریکا و اسرائیل داشته است.


به گزارش پیارم,سرگرد اباذر سالاری ضمن گرامی‌داشت روز پاسدار و اعیاد شعبانیه به اهمیت نقش جانبازان و شهدا در به ثمر رسیدن انقلاب اشاره کرد و گفت: تکریم مقام شهدا و جانبازان، تکریم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

سالاری افزود: ملت ایران به پاسداران و جانبازان عزیز افتخار می‌کنند و با پیروی و اطاعت از ولایت فقیه در جهت حفظ و حراست از آرمان‌های شهدا و انقلاب گام برمی‌دارند.

سرگرد سالاری افتخار پاسداران این است که روز ولادت امام حسین(ع) بنام روز پاسدار نام گذاری شده است.

وی با بیان اینکه امروزه توطئه های دشمنان اسلام درقالب جنگ نرم شکل گرفته خاطرنشان ساخت : دشمنان اسلام از تمامی راه ها درصدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اســــلامی ایران وارد شدند وبه لطف خدا نتوانستند اهداف پلیــــد خود را عملی سازند و امروز با استفاده از ابزارهای مخرب جنگ نرم درکمین جوانان نشستند و می خواهند جوانان جامعه را به سوی اعتیاد و فرهنگ غرب سوق دهند و آنان را نسبت به این نظام بد بین کنند .

وی در ادامه افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس و فراز و نشیب هاى پس از انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامى از جمله نهاد هایى بود که در کنار دیگر ارگانهای نظامى و پاسداران گمنام ایران اسلامى با اقتدا به مولاى خود سید مظلومان علیه الصلوه و السلام، نجاتبخش ملت ایران و اسلام عزیز بوده و در پاسدارى از انقلاب و هدفهاى آن عاملى مؤثر و رکنى رکین بوده و هست.

 

سالاری تاکید کرد: شما پاسداران عصر حاضر و انقلاب اسلامى  به حسین بن على (ع) که به راستى پاسدار حرمت و انسانیت و احترام به حقوق آدمیان بود به پاسداران قرآن کریم و امام امت اقتدا نموده، حق پاسدارى ازاسلام و انقلاب اسلامى را به خوبى ادا کنید و از این منصب بزرگ که منصب انبیاى عظام و اولیاى خداوند تعالى است به خوبى حفاظت کنید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4747

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.