مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان شرکت در انتخابات را یک حق، وظیفه و واجب شرعی و ضرورت عقلی دانست و گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات آتی علاوه بر اینکه آبروی نظام را حفظ می‌کنند. به گزارش پیارم, ،حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام ...

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان شرکت در انتخابات را یک حق، وظیفه و واجب شرعی و ضرورت عقلی دانست و گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات آتی علاوه بر اینکه آبروی نظام را حفظ می‌کنند.


به گزارش پیارم, ،حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان درسالن ارشاد اسلامی شهرستان حاجی آباد در جمع پاسداران و بسیجیان افزود: انتخابات پیش رو از اهمیت فراونی هم برای دشمنان داخلی خارجی دارد دلایل این  اهمیت این است که بعد از فتنه ۸۸ است و آبروی نظام و جمهوری اسلامی را حفظ می کند.

رستگار تصریح کرد: دشمنان اسلام می دانند که بیداری اسلامی که سراسر جهان را فراگرفته نشات گرفته از انقلاب ایران است. و ایران امروز در  همه زمینه رشد داشته و رتبه های ایران در جهان زیر ده است, اینها دشمنان ما را عصبانی می کند.

وی در ادامه افزود: ایران در چند سال آینده به رتبه چهارم خواهد رسید  اینها همه چیزهایی است که این انتخابات در استمرار این مسیر بسیار تاثیر گذار است مردمی که پشت به دنیای متاریالیسمی کردند شاهد حضور مردمی باشند که توانسته علیه باورهای باطل دنیا قد علم کنند و ۳۴ سال بدون آمریکا بتواند پایدار و پیشرفت هم داشته باشد و الهام بخش مردم سراسر جهان شود به گونه ای که خود آقای ناتیاهو اعتراف می کند خطر پیش رو تاریخ که به نفع ایران است گوشزد کنم خامنه ای از تنگه خیبر در عربستان تا تنگه جبل التارق در مغرب به نفع ایران سر زده در آورده است.

وی یاد آور شد: این انتخابات نسبت به انتخاباتهای قبلی مهمتر است زیرا توطئه های آشکار و پنهان دشمنان را خنثی می کند . دشمنان برنامه ریزی کرده بودند که در این انتخابات فاتحه ایران را بخوانند. بخاطر شکست های متدی که در این چند دهه داشتند.

وی ادامه داد: آمریکا با تهاجم نیمه سخت مثل کودتا ترور دانشمندان و اختشاشات  داخلی و اختلافات قبیله ای و مذهبی و ۱۷ هزار شهید از ما گرفتند شکست خوردند کاری از پیشنبردند ,۸ سال جنگ را بر ما تحمیل کردند به طوری که ۸۴ کشور در جنگ علیه ما حضور پیدا کردند و بعد جنگ فرهنگی و ناتو فرهنگی از سال ۷۵ تا ۹ دی ۸۸ ۱۳ سال کار کردند این همه کار انتظار نداشتند که حضور مردمی میلیونی در دفاع از ولایت وجود داشته باشد  لذا با حضور مردم در ۹ دی ۸۸  باز هم شکست خوردند و این با مارا تحریم اقتصادی کردند ولی دو روز پیش کنگره آمریکا اعلام کرد ما در تحریم هک شکست خوردیم ما می خواستیم با این تحریمها ایران را فلج کنیم ولی امروز نتنها فلج نشده بلکه صادرات غیر نفتی ایران از صادرات نفتی بیشتر شده است.  که این در دراز مدت به نفع ما نیست زیرا ایران هرچه نیازش از نفت کم تر شود و از تک محصولی فاصله بگیرد در دراز مدت بی نیاز تر از این زمان به نفت است باید یک تصمیم جدیدی بگیریم.

وی در ادامه گفت: آمریکا هم اکنون چشم به انتخابات ما دوخته است و می خواهد کسی در این انتخابا پیروز شود که با انها سر سازش داته باشد . و از همین جهت مردم ما باید هوشیار و بیدار باشند و به کسی که مورد توجه دشمن است رای ندهند و فردی را انتخاب کنند که با معیارهایی که رهبر عزیز فرموده اند هم خوانی داشته باشد.

وی در ادامه به خصوصیات فرد اصلح اشاره کردو افزود: یک فرد اصلح باید ولایت مدار باشد و و توانمند برای خود برنامه داشته باشد که بتواند از زیر بار مسئولیت سنگین ریاست جمهوری بیرون بیاید .

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4746

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.