مجموعه ویدئویی “ساخت ایران” که با سرمایه بسیاری تولید شد نیز به همین شکل از شبکه های ماهواره ای پخش شد و ما هم با وجود گرفتن وکیل نتوانستیم راه به جایی ببریم و در آخر از پیگیری این جریان منصرف شدیم. سید امیر پروین حسینی تهیه کننده سینما در خصوص پخش فیلم های سینمایی ...
مجموعه ویدئویی “ساخت ایران” که با سرمایه بسیاری تولید شد نیز به همین شکل از شبکه های ماهواره ای پخش شد و ما هم با وجود گرفتن وکیل نتوانستیم راه به جایی ببریم و در آخر از پیگیری این جریان منصرف شدیم.

سید امیر پروین حسینی تهیه کننده سینما در خصوص پخش فیلم های سینمایی در شبکه های فارسی زبان و ضررهای مالی تهیه کنندگان به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: متأسفانه بخشی از ضررهای مالی که تهیه کنندگان باید آن را بپردازند پخش آثار سینمایی در شبکه  ماهواره ای

است.
وی افزود: فعالان عرصه سینما که در بخش خصوصی فعالیت می کنند به نسبت دیگر افراد فعال در بخش دولتی بیشترین ضرر را می کنند.
وی اظهار داشت: مسئولان امر باید از حقوق تهیه کنندگان دفاع کنند و برای رفع این معضل اقدامات اساسی را انجام دهند، چون تهیه کنندگان قدرت لازم برای روبرو شدن با این موضوع را ندارند و تنها  دولت و مسئولان هستند که می توانند با این مشکل مقابله کنند.

 

حسینی در خصوص مجموعه ویدئویی “ساخت ایران” افزود: مجموعه ویدئویی “ساخت ایران” که با سرمایه بسیاری تولید شد نیز به همین شکل از شبکه های ماهواره ای پخش شد و ما هم با وجود گرفتن وکیل نتوانستیم راه به جایی ببریم و در آخر از پیگیری این جریان منصرف شدیم.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم نیروی انتظامی، سازمان سینمایی و دولت این مشکل و ضایع شدن حق تهیه کنندگان بخش خصوصی را جدی بگیرند و در پی حل آن بر آیند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4730

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.