سید محمد موسوی خوئینی ها (سایت نوروز ۱۳۹۲/۰۳/۱۵ ) موسوی خوئینی ها دردیداربا جمعی از اعضای “کمپین ائتلاف عارف ـ روحانی برای فردای ایران” : « نظر بنده درباره انتخابات همان چیزی است که در آبان ماه سال گذشته گفته ام و تاکید کردم که من با شرکت در انتخابات در هر حال و به ...

سید محمد موسوی خوئینی ها

(سایت نوروز ۱۳۹۲/۰۳/۱۵ )

موسوی خوئینی ها دردیداربا جمعی از اعضای “کمپین ائتلاف عارف ـ روحانی برای فردای ایران” : « نظر بنده درباره انتخابات همان چیزی است که در آبان ماه سال گذشته گفته ام و تاکید کردم که من با شرکت در انتخابات در هر حال و به هر قیمتی موافق نیستم و چنین مشارکتی به زیان جریان اصلاحات و به زیان تفکر اصلاح طلبانه است.»

مصطفی تاجزاده

(سایت نوروز ۱۳۹۲/۳/۱۹)

«به احترام روحانی و عارف و مسجدجامعی از تحریم سخن نمی گویم. من خودم رأی نمی دهم اما دیگران را دعوت به رأی ندادن نمی کنم.»

 

فائزه هاشمی

(سایت کلمه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲)

«کاندیدایی ندارم و شرایط مناسبی نمی بینم که بخواهم شرکت کنم… بنابراین با این شرایط انگیزه ای برای رای دادن نمی ماند.نمی شود در صحبت ها خواستار مشارکت انبوه باشیم ولی در عمل جور دیگری رفتار کنیم.»

 

مریم رجوی

( سایت مریم رجوی ۳۱ اردی‌بهشت ۱۳۹۲)

«در درون این رژیم هیچ راه حلی وجود ندارد. حقانیت و ضرورت سرنگونی و تحریم این رژیم و انتخابات آن که خط مشی دیرین مقاومت ایران بوده است، بار دیگر به روشن ترین صورت به اثبات می‌رسد.»

 

رضا پهلوی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4727

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.