این روزها عقربه های ساعت سریع تر از همیشه به دنبال هم می دوند، شمارش معکوس برای خلق حماسه ای عظیم آغاز شده، همه جا زیر پوشش تبلیغات نامزدها رنگ و روی دیگری به خود گرفته است. به گزارش هرمز ، قشم هم از این قاعده مستثنی نیست. از ۱۶ خرداد ماه با آغاز تبلیغات ...

این روزها عقربه های ساعت سریع تر از همیشه به دنبال هم می دوند، شمارش معکوس برای خلق حماسه ای عظیم آغاز شده، همه جا زیر پوشش تبلیغات نامزدها رنگ و روی دیگری به خود گرفته است.


به گزارش هرمز ، قشم هم از این قاعده مستثنی نیست. از ۱۶ خرداد ماه با آغاز تبلیغات رسمی کاندیداها ، شهرها و روستاهای قشم پیوسته زیر چتر تبلیغات قرار گرفته اند.

از روز جمعه همزمان با آغاز نماز عبادی سیاسی، راهی مصلی امام علی (ع) میعادگاه همیشگی نماز جمعه شدم زمزمه انتخاب فضای مصلی را پر کرده بود و شهر رنگ و بوی دیگری به خود گرفته بود

انگار مردم برای خلق حماسه آماده می شوند و آغاز آن با خواندن نماز و اقتدا کردن به ولایت است. در بین مردم صحبت از انتخاب اصلح است ، همه می دانند که برنده واقعی مردم هستند مثل همیشه.

هوا گرم است ومردم به سوی خانه ها شان می روند می دانم شب ها در هوای قشم تبلیغات بیشتر است.

بعد از نماز مغرب انگار با وجود هوای خنک تب انتخابات داغ تر می شود کم کم سطح شهر پراز تبلیغات می شود. پوسترهای تبلیغاتی دست به دست می چرخد، بسیاری از خودروها هم با پوسترهای تبلیغاتی هوادارانشان آذین بسته شده اند و از این طریق حمایتشان را نشان می دهند

روز سوم انگار قشم با وجود گرمی هوا تبلیغات بیشتر شده و مردم در تب و تاب انتخابات هستند همه جا صحبت از مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری است کاندیداهای شورای شهر هم مسبب گرمی بیشترهوای انتخابات شده اند

باز هم جوانان با شور و شوق خواصی برای حمایت از کاندیدای مورد علاقه خود تبلیغ می کنند

انگار دغدغه مردم امروز خلق حماسه است.

نوجوانی را دیدم نامش محمد است انگار به سن رای دادن نمی رسد و اشتیاق خاصی در چهره اش موج می زند گفتم چرا آمده ای

گفت : نمی توانم رای بدهم ولی دوست داشتم من هم رای بدهم.۱۷ساله ام .می خواهم در انتخابات سهیم باشم..رهبر گفته همه باید شرکت کنند من هم می خواهم بگویم عاشق وطنم هستم.

جوانی را دیدم با صحبت های محمد خنده می زد گفتم چرا می خندی.

گفت : رای اولی هستم انگار به تمام آرزوهایش رسیده است

گفتم :رای میدهی

گفت: اولین نفر من رای می دهم.

روز چهارم دیگر شهر قشم از تبلیغات ریاست جمهور و شورای شهر آذین بسته شده است انگار دغدغه امروز ما انتخابات است زمزمه انتخاب بین مردم حال و هوای خاصی پیدا کرده است.

امروز هر جا می نشینی با هر کس حرف می زنی بحث انتخابات است همه می گویند می آییم گوش به فرمان رهبریم . نمی خواهیم دشمن خوشحال شود. انگار می خواهند جهاد اکبر کنند . برخود می بالم با این مرد برخود می بالم و فهمیدم چرا امام راحل(ره) فرمودند: مردم ایران از مردمان زمان پیامبر (ص) هم بهترند.

بر خود می بالم که مردمانی با بصیرت و آگاه داریم .قشم می خواهد بیعتی درباره داشته باشد با امام و رهبر خود. همه ایران ۲۴خرداد بیعت می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4726

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.