قشم – امام جمعه قشم گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۴خرداد امنیت کشور را تضمین و تهدیدهای دشمن را خنثی می کند. حجت الاسلام ‘احمد حسن زاده’ روز دوشنبه در همایش ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان بسیج در سالن غدیر فرمانداری شهرستان قشم افزود: مضاف بر اینکه این حضور می تواند اقتدار نظام ...

قشم – امام جمعه قشم گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۴خرداد امنیت کشور را تضمین و تهدیدهای دشمن را خنثی می کند.

حجت الاسلام ‘احمد حسن زاده’ روز دوشنبه در همایش ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان بسیج در سالن غدیر فرمانداری شهرستان قشم افزود: مضاف بر اینکه این حضور می تواند اقتدار نظام اسلامی ما را در صحنه های بین المللی افزایش و جایگاه آن را در دنیا ارتقاء ببخشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن برای رسیدن به اهداف خود از همان اول به دنبال لغو یا تاخیر در برگزاری انتخابات بود، تصریح کرد: امروز نیز دشمن به علت ناکامی در نیل به این هدف، مترصد این است که انتخابات در روز ۲۴خرداد در یک فضای سرد و بی روح و با حضور حداقلی مردم برگزار شود.

به گفته وی ائمه جمعه و جماعات وظیفه سنگینی برای مقابله با ترفندهای دشمن در قبال انتخابات دارند و باید مردم را برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای تشویق و ترغیب نمایند.

امام جمعه قشم در بخش دیگری از سخنان خود در این همایش اهمیت انتخاب نامزد اصلح را کمتر از حضور حداکثری در انتخابات ندانست و گفت: همه ما وظیفه داریم افراد اصلح را شناسایی و آنها را به مردم معرفی کنیم.

حجت الاسلام’حسن زاده’ شاخصه های یک نامزد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری را از دیدگاه مقام معظم رهبری برشمرد و یادآور شد: رییس جمهوری اسلامی ایران کسی باید باشد که به معیشت مادی و معنوی مردم بیاندیشد، صالح ترین و امین ترین فرد بوده و ساده زیستی را پیشه خود ساخته باشد.

وی از ائمه جمعه و جماعات خواست در معرفی نامزد اصلح که مسئولیت سنگینی بشمار می رود، نهایت دقت و احتیاط را داشته باشند.

در این همایش که با عنوان ‘انتخابات و حضور حداکثری خرداد۱۳۹۲’ از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم برگزار شد، ائمه جمعه شیعه و اهل سنت قشم، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرماندهان پایگاه های بسیج و ائمه جمعه و جماعت تشیع و اهل تسنن شهرها و روستاهای شهرستان قشم حضور داشتند.ک/۲

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4707

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.