نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی از جمع‌بندی شورای عمومی اصلاح‌طلبان برای حمایت از حجت الاسلام روحانی خبر داد. محمدرضا تابش خواهرزاده محمد خاتمی و نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی، درباره انتخاب گزینه نهایی اصلاح‌طلبان اظهار داشت: شورای تخصصی اصلاح‌طلبان طی یکی دو روز گذشته به این جمع‌بندی رسیده که حسن روحانی گزینه نهایی اصلاح‌طلبان ...
نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی از جمع‌بندی شورای عمومی اصلاح‌طلبان برای حمایت از حجت الاسلام روحانی خبر داد.

محمدرضا تابش خواهرزاده محمد خاتمی و نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی، درباره انتخاب گزینه نهایی اصلاح‌طلبان اظهار داشت: شورای تخصصی اصلاح‌طلبان طی یکی دو روز گذشته به این جمع‌بندی رسیده که حسن روحانی گزینه نهایی اصلاح‌طلبان باشد و امروز هم شورای عمومی اصلاح‌طلبان به این جمع‌بندی و نتیجه‌گیری رسیدند.

 

به گزارش تسنیم وی ادامه داد: شورا عمومی اصلاح‌طلبان ضمن احترامی که برای آقایان روحانی و عارف قائل است، اما طی یک سری کار کارشناسی به این ضمن نتیجه‌گیری، روحانی را به عنوان گزینه نهایی خود انتخاب کرد.

 

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس همچنین تأکید کرد: قرار است شورای عمومی اصلاح‌طلبان طی چند ساعت آینده این جمع بندی خود را رسماً اعلام کند البته اینکه روحانی و عارف چه تصمیمی می‌گیرند، بستگی به نظر خودشان دارد.

 

تابش همچنین گفت: اینکه خاتمی و هاشمی رفسنجانی چه اقدام حمایتی‌ای از این کاندیداها داشته باشند هم بستگی به خودشان دارد و این تصمیم جمع بندی شورای عمومی اصلاح طلبان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=4705

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.